Tvrđava Barone finalist najprestižnije nagrade za odnose s javnošću u Hrvatskoj

Javna ustanova Tvrđava kulture Šibenik sa svojim je komunikacijskim projektom Više od stvarnosti – prva godina revitalizirane tvrđave Barone ušla među finaliste ovogodišnje jubilarne, 10. dodjele nagrada Grand PRix HUOJ-a.

Za najprestižniju nagradu za odnose s javnošću u Hrvatskoj prijavljen je rekordan broj projekata, a u završnici je, u kategoriji za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi s Tvrđavom Barone, ušao projekt Grada Zadra – Zato što volim Zadar i projekt Grada Karlovca i Javne ustanove Aquatika – Svečano otvaranje i pozicioniranje karlovačke Aquatike – prvog slatkovodnog akvarija u Hrvatskoj.

Smotra finalista održat će se 2. ožujka u Zagrebu, a ovogodišnji pobjednici bit će proglašeni na svečanoj dodjeli nagrada,  8. ožujka.

– Bila bi velika čast da komunikacijska strategija Tvrđave Barone osvoji ovu najprestižniju nagradu struke, nakon što ju je,  također nakon prve sezone, osvojila tvrđava sv. Mihovila. Međutim, već i sam ulazak među finaliste priznanje je i potvrda vrijednosti komunikacijskih načela naše Ustanove, poručili su iz JUK Tvrđava kulture Šibenik.

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.