Predsezonski ‘bankomat bum’ duž Kalelarge i kroz druge frekventnije ulice povijesne šibenske jezgre svi su zapazili i uglavnom negodovali. Pojašnjenje iz gradske uprave kako ni jednim dokumentom nije regulirano postavljanje tih aparata u izloge trgovina, donekle je prihvatljivo i za očekivati je da do sljedeće sezone bude regulirano. Ali nešto drugo tjera razum na propitivanje.

Naime, ne tako davno da bi se zaboravilo, gradska vlast iz jezgre Šibenika ‘protjerala’ je sve konzolne reklame sa pročelja zgrada. Tada su trgovci dobili i rok u kojem se moraju prilagoditi takvoj odredbi Pravilnika o postavljanju oznaka, uređaja i urbane opreme, a tko nije poslušao, reklama mu je prisilno skinuta.

konzolne reklame1

Isto se ove godine nije dogodilo bankama čiji su bankomati vidno obilježeni konzolnim reklamama koje su, sada kad nema ni jedne druge, odlično uočljive. Da raniju akciju nije provela SDP-ova gradska vlast, zlobnik bi pomislio kako je ona ranija akcija bila s predumišljajem.

Na pitanje što rade komunalni redari u ovoj situaciji, odgovor je da su zajedno s konzervatorima obišli središte grada i odlučili kako, zbog turističke sezone, sada neće reagirati i tražiti hitno uklanjanje ni bankomata, ali ni njihovih reklama. Bankomati su postavljeni bez odobrenja koje propisuje Pravilnik o postavljanju oznaka, uređaja i urbane opreme, ali od prijava komunalcima se odustalo.

atm4

Budimo do kraja otvoreni. To nije nikakva odluka struke iza koje bi se mogli sakrivati u gradskoj upravi jer konzervatorska struka već je davno rekla NE konzolnim reklamama u povijesnoj jezgri.

Dakle, i konzervatori i gradska uprava i Željko Burić popuštaju, žmire i dopuštaju ono što drugima nije dozvoljeno. Sezona im je opravdanje, ali nije jasno zašto. Radovi ‘odvidavanja’ po četiri vide iz kamenih pročelja u Kalelargi ne bi ugrozili turističku sezonu pa vjerojatno odgovorni u gradu brinu o sezonskom profitu banaka.

E sad, jesu li ih birale te banke da upravljaju gradom ili građani, pa tako i trgovci i zanatlije iz središta grada, koji su ovim činom postali poduzetnici drugog reda i uklanjanjem svojih reklama osigurali dobru vidljivost reklamama banaka.

Nije dobro jedanput reći kako reda mora biti, a potom djelom pokazati kako od tog reda ima i iznimaka, odnosno povlaštenih. Tako se ne upravlja, već potiče anarhija i nered.

atm2

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.