Hrvatska turistička zajednica od danas u Šangaju ima otvoren ured Predstavništva koji će pokrivati veliko i za hrvatski turizam strateški važno tržište Kine. Pred brojnim uzvanicima ured je službeno otvorio predsjednik Vlade Republike Hrvatske Andrej Plenković, u prisustvu direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića, predsjednika Hrvatske gospodarske komore Luke Burilovića i veleposlanika Republike Hrvatske u NR Kini Nebojše Koharovića.

Otvorenju Predstavništva prisustvovala je i Šibenčanka Franka Gulin, direktorica novoutemeljenog ureda u Šangaju.

– Kina je najveće svjetsko tržište u svakom pogledu, a upravo ta činjenica za nas, kao relativno malu europsku zemlju, predstavlja i najveći izazov. Međutim, sigurna sam u odlične rezultate koje ćemo postizati u budućnosti jer hrvatska turistička ponuda sadrži sve ono što kineski turisti najviše vole konzumirati, a to je bogata kulturno-povijesna baština, očuvana priroda i kvalitetna eno-gastronomija – poručila je Gulin.

HTZ Kina_3

Dodajmo, kako je tijekom prvih deset mjeseci ove godine s kineskog tržišta ostvareno 216.000 dolazaka i 315.000 noćenja što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 43 posto u dolascima i 42 posto u noćenjima. Kineski su turisti najviše noćenja ostvarili u Zagrebu, Dubrovniku, Splitu i Zadru.

– Za Hrvatsku će ovo biti najbolja turistička godina ikad s ostvarenih gotovo 20 milijuna dolazaka i s preko 106 milijuna noćenja te milijardu eura investicija u turizam. Sljedeća 2019. bit će godina kulture i turizma između Hrvatske i Kine te je ovo za nas iznimna prilika za dodatno pozicioniranje naše zemlje na kineskom tržištu – izjavio je premijer Plenković prilikom otvaranja ureda Predstavništva HTZ-a u Šangaju.

Direktor Staničić u uvodnom je govoru naglasio kako zbog uštede troškova, te buduće jače institucionalne suradnje ured Predstavništva HTZ otvara u prostorijama Predstavništva HGK-a u Šangaju.

– Izuzetno smo ponosni što ured u Šangaju otvaramo upravo u godini koja je proglašena godinom turizma Europske unije i Kine. Pravi je trenutak da na ovom velikom i važnom tržištu krenemo s još jačim pozicioniranjem naše zemlje kao atraktivne cjelogodišnje turističke destinacije. Hrvatska u Kini tek treba zauzeti čvrstu tržišnu poziciju, potencijali postoje što potvrđuje i nagrada renomiranog časopisa Travel+Leisure koji je našu zemlju proglasio najpoželjnijom novom europskom destinacijom za kineske turiste u ovoj godini“, poručio je Staničić, dodavši kako će novi ured provoditi sve ključne aktivnosti koje će za cilj imati privlačenje još većeg broja kineskih gostiju, uvođenje izravnih aviolinija između Kine i Hrvatske, te razvoj ponude prilagođene kineskim turistima.

HTZ Kina_2

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.