Iz stare gradske jezgre stižu dobre vijesti ususret vikendu po mjeri svakog ljubitelja vina ili onoga tko će to tek postati.

‘Martinje po šibenski’ inicijativa je lokalnih ugostitelja okupljenih u zajedničkom cilju oživljavanja gradskih kala u jesenskim  i zimskim danima, kojoj se pridružila i Tvrđava kulture Šibenik. Početak je to priče kojom ugostitelji planiraju uspavani centar grada razbuditi kroz posebne ponude, edukacije, degustacije i mnogo više.

Stoga od predstojećeg vikenda pa do kraja studenog dobro poznati šibenski kafići Na Maloj Loži, Barcode, Vintage Bar, Rebus, restoran Pjat  te hoteli Life Palace, King Krešimir i Bellevue pripremaju posebne ponude kvalitetnih vina, redom proizvođača s područja  Šibensko – kninske županije. Autohtone sorte babića, lasine, plavine, maraštine i debita lokalni su vinari marljivo sa znanjem i ljubavlju pretočili u butelje čistog užitka, spremne za serviranje svim vinoljupcima.

Vijest će zasigurno razveseliti obožavatelje dobre kapljice među članovima Kluba prijatelja. Njima je, uz predočenje važeće članske iskaznice, na spomenutim mjestima omogućen popust od 20 posto na ponudu iz vinske karte.

Ovime su pogodnosti za članove Kluba još jednom nadišle zidine tvrđava – što svi oni koji članovi još uvijek nisu mogu smatrati dobrim pozivom da to postanu, bilo na prodajnim mjestima Tvrđava sv. Mihovila i Barone, ili putem on-line sustava Croatia Tickets.

Poslovica kaže da onaj tko ima dobro vino ima dobrog prijatelja – a šibenski ugostitelji će ih nakon ove inicijative zasigurno imati mnogo više!

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.