Uz značajno povećanu proizvodnju, TLM-ova Tvornica prešanih proizvoda imala je u 2011. godini manji broj reklamacija kupaca u odnosu na prethodne godine. Ukupna ocjena zadovoljstva kupaca je vrlo visokih 8,7 od 10 i vidi se napredak u poslovanju, rekao nam je Stanislav Pavlaković, rukovoditelj kontrole i upravljanja kvalitetom u TPP-u.
– Naravno, analizirali smo i pojedinačne ocjene pojedinih kupaca koje i nisu toliko visoke, ali nam daju smjernice za poboljšanje poslovanja. Najmanja prosječna ocjena je na pravodobnost isporuke uz velika odstupanja u ocjenjivanju po kupcima, a najveća prosječna ocjena je dobivena za kvalitetu materijala uz vrlo mala odstupanja. To nam daje potvrdu o visokoj kvaliteti naših proizvoda. Analizirajući ocjene najvažnijih i najvećih kupaca imamo razloga biti poprilično zadovoljni proteklom godinom. Da bi zadovoljstvo ostvarenim bilo veće, dobili smo i pohvale naših kupaca iz Švicarske i Njemačke za isporučene proizvode, što baš i nije uobičajena praksa – kaže Pavlaković i dodaje kako je sve to ostvareno uz značajne napore i zalaganje svih radnika TPP-a i pod utjecajem većih kadrovskih promjena iz 2010. godine kada je značajno smanjen broj zaposlenika, kao i uhodavanjem novog pogona i prese PT-20.

UMREŽENI I NAJSTARIJI STROJEVI

Pored stalnog profesionalnog usavršavanja zaposlenika, u TPP-u postupno uvode informatičku opremu u sve dijelove tvornice. – – Tako smo uveli umrežene PC-e na najstarije strojeve, presu PT-1 i PT-17, kao i na novi pogon prese PT-20. Podatci o proizvedenim količinama, škartu i zastojima sada se umjesto na papir upisuju u bazu podataka TPP-a. Ovime olakšavamo i ubrzavamo praćenje proizvodnje kao i odlučivanje. Kako u namjerama i zacrtanim ciljevima imamo povećanje proizvodnje složenijih profila za građevinarstvo i tzv. profila po nacrtu koji su na višoj cijeni od standardnih profila, tako smo kupili skener za takvu vrstu profila kojim se u vrlo kratkom vremenu može provjeriti geometrija ispresanog profila. Skener je izraelske tvrtke Romidot koja drži 60% svjetskog tržišta takvim uređajima. Do sada takve profile složenije geometrije nije bilo moguće kvalitetno provjeriti, zbog čega smo imali reklamacije kupaca. Dakle i u tom segmentu kontrole smo se značajno približili modernim tvornicama presanih aluminijskih proizvoda – izvještava Pavlaković i zaključuje kako su planovi za 2012. godinu povećati proizvodnju bez obzira na moguće recesijske utjecaje pronalaženjem novih kupaca, intenzivno raditi na otklanjanju svih problema vezanih uz škart, zastoje u proizvodnji, smanjiti reklamacije kupaca na najmanji mogući broj daljnjim pooštravanjem kontrole proizvoda. (

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.