U  slavljeničko vrijeme kada Drnišani obilježavaju Dan grada i blagdan svog zaštitnika sv. Roka pravi je trenutak za velike najave. Gradska Turistička zajednica, koja djeluje od 2009., a već je polučila zamjetne turističke rezultate, intenzivno, u partnerstvu s Gradom, te uz potporu Regionalne razvojne agencije ŠKŽ, JU zaštićene prirodne vrijednosti i Gradskog muzeja Drniš, radi na razvoju turizma na području grada Drniša, kanjona Čikole i miljevačkog platoa.

RAZVOJ PONUDE

Konkretno, to znači da će kanjon Čikole oplemeniti novim sadržajima, koji će se prije svega odnositi na – avanturistički turizam. I dosad je na Čikoli, u njezinom strmom kanjonu u tragovima bilo elemenata avanturističkog turizma, no plan je svih partnera uključenih u provedbuprojekta službenog naziva ‘Razvoj turizma u pograničnom području NP Krka’, da se sada tome dade ciljani pravac. Kanjon Čikole trebao bi postati jedna od najatraktivnijih lokacija za slobodno penjanje u čitavoj regiji. U čikolskom kanjonu postojala je lokacija s nekoliko smjerova za penjače, a nakon provedbe projekta bit će ih ni manje ni više već 40! Osim toga, iz drniškog TZ-a najavljuju postavljanje zip sajle preko kanjona, osobito atraktivnog sadržaja za sve ljubitelje adrenalina.

– Planirane aktivnosti uključuju rekonstrukciju stare mlinice/vodenice na Čikoli, uređenje, označavanje i izrada smartphone aplikacije za 54 kilometra biciklističkih staza na području Miljevaca i Trbounja, te uređenje i opremanje 40 lokacija u kanjonu Čikole za slobodno penjanje. U sklopu projekta istražit ćemo i konzervirati te pripremiti za posjet turista špilji Štrikinica u kanjonu Čikole, planiramo urediti 10 kilometara rute za kanjoning, opremit ćemo jedan vidikovac, zajedno sa parkingom i šetnicom nad donjim tokom Čikole, te zipline – najavljuje direktorica TZ-a Josipa Ćupić, dodajući kako bi se realizacijom projekta ostvarili značajni iskoraci u razvoju ponude i mogućnosti kreiranja novih proizvoda, što je i cilj rada TZ-a u budućem razdoblju.

MJESTO POD SUNCEM

– Namjera nam je razvijati i promovirati turističku ponudu temeljenu na izvornosti i atraktivnosti područja uz NP Krka, kroz uređenje kulturnih i rekreacijskih lokaliteta, razvoj i podršku nositeljima djelatnosti i učinkovite promotivne aktivnosti – pojašnjava direktorica Ćupić. Kažimo kako to i jest pravac kojim drniški kraj može krenuti i u turističkom sektoru tražiti svoje mjesto pod suncem. Bogata tradicija, ali i neistražene prirodne ljepote ono su što Drnišu daju stratešku prednost.

U TZ-u se nadaju kako će to prepoznati i Europa, budući da je projekt apliciran na natječaj za bespovratna sredstva predpristupnih fondova EU, za razvoj poslovne infrastrukture.  Rezultati natječaja očekuju se krajem godine.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.