Osmišljen je novi slogan i vizualni identitet pod kojim će se kulturna turistička ponuda Šibenika ubuduće predstavljati na turističkom tržištu. Vizualni identitet čini stilizirana kupola katedrale sv. Jakova i šarena mreža povijesne gradske jezgre. Osnovni slogan glasi ‘Grad je pozornica’.
– ‘Grad je pozornica’ činilo nam se najboljim rješenjem nakon duge analize, budući smo na širem području Šibenika izbrojali preko 40 lokacija na kojima se održavaju koncerti, izložbe i druga kulturna događanja. isto tako, mislimo da je slogan odličan i kad se prevede na engleski, budući se radi o parafrazi Shakespearove poznate rečenice ‘Svijet je pozornica’- kaže Krešimir Grubić iz tvrtke ‘kreator(atk)’, jedan od autora projekta.
Matija Bumbak, pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj Grada Šibenika, naglasio je važnost zajedničkog nastupa kulturne i turističke ponude na tržištu.
-Kulturni turizam spada među najbrže rastuće grane turizma. Turisti motivirani kulturom dolaze i izvan špice turističke sezone. Tako da smatram da je novi slogan pun pogodak. On počinje vrijediti već od danas- rekao je Matija Bumbak na jutrošnjoj prezentaciji vizualnog identiteta i slogana održanoj u Gradskoj vijećnici.