– Počistio mi je bankovni račun brže i bolje nego što ja metlom rano ujutro poredim ulice i trgove u Drnišu – tužno je kazala 64-godišnja Anđa Pastuović, djelatnica Odjela čistoće komunalne tvrtke “Rad” iz Drniša kojoj je policiji još uvijek nepoznati “Branimir” elektroničkom prevarom ukrao 6 tisuća kuna s njenog računa, kojeg je sveo na nulu i, da bude gore, nesretnu čistačicu usput je u svojoj grabežljivosti dodatno uvalio u minus u iznosu od 2 tisuće kuna.
Definitivni financijski krah nadasve skromne i vrijedne djelatnice poprimio je paradoksalne obrise jer Anđa, premda posjeduje debitnu i kreditnu karticu, doslovno nikada u životu nije podigla novac na bankomatu ili obavila kupovinu na rate i tome slično,budući svoja primanja godinama isključivo podiže u gotovini isplatom na ruke dolaskom na šalter poslovnice, piše Jutarnji list.
– Sve se odigralo jako brzo kada me je u večernjim satima na moj fiksni telefon nazvao muškarac koji se predstavio kao Branimir i radnik na nekakvim njihovim bankarskim elektronskim sustavima. Kazao je da im je nevrijeme i udar groma napravilo štetu na instrumentima i da postoji mogućnost da se računi poremete – opisala je Anđa razgovor s “majstorom operaterom” i nastavila: “Čulo se nekakvo tipkanje i dodao je kako su mu, u nastojanjima da sve poredi i prekontrolira u svrhu da se sačuvaju novci, najprije potrebni moji podaci, koje je zatražio da mu ih pročitam s osobne iskaznice, te potom samo velike brojke računa s kartice tekućeg računa. Cijelo vrijeme je govorio “dobro… dobro… uredno… nema problema…” i na koncu mi je kazao kako je račun sada siguran.Nisam mu dala pin-broj ali je zahtijevao moj OIB, koji sam mu skoro pročitala da me u tome nije spriječila moja unuka kojoj je očito nešto bilo sumnjivo. Poklopila sam slušalicu, provela besanu noć i prva se ujutro “nacrtala” ispred banke.
Kada se poslovnica otvorila, imala sam što za vidjeti. Račun mi je bio ogoljen do nule i zavalio me u minus od dvije tisuće kuna, nakon čega sam slučaj odmah prijavila policiji dok je banka također poništila karticu i kazali mi, onako više da me utješe, da postoji nekakva minimalna mogućnost da mi kao dugogodišnjem klijentu možda izađu u susret u ovakvim rijetkim slučajevima jer sam ostala bez prebijene kune.”
izvor: jutarnji.hr