Više

    STEČAJ USPIO: Čazmatrans kupio šibenski ATP!

     

    Poznata prijevoznička tvrtka Čazmatrans iz Čazme kupila je šibenski Autotransport. Predstavnici prijevoznika stavili su svoj potpis na ugovor kojim će postati vlasnikom šibenskog ATP-a, svih njegovih nekretnina i pokretnina, te ugovorenih linija i koncesija. Ovaj ugovor još mora potvrditi Vlada, budući da je ATP-ov dug u najvećoj mjeri prema Ministarstvu financija (oko 70 milijuna kuna), što ovo tijelo čini i najvećim vjerovnikom u stečajnom postupku. Stečaj ATP-a, podsjetimo, pokrenut je lani, a jedan je od rijetkih svijetlih primjera u Hrvatskoj sa sretnim završetkom. Potvrdio je ovo za Šibenski tjednik Ivan Rude, stečajni upravitelj ATP-a.

    KONSOLIDIRANA TVRTKA

    – Posao smo formalno finalizirali, ugovor smo potpisali i poslali ga na verifikaciju u Vladu, no ne vjerujem da će biti problema, mislim da sve ide ka tome da Čazmatrans preuzme ATP kao kompletnu pravnu osobu. Moram kazati kako je ATP danas, nakon provedenog stečajnog postupka, konsolidirana tvrtka. Doveli smo se u situaciju da ne proizvodimo nove dugove, uredno isplaćujemo plaće djelatnicima čiji je prosjek mjesečno oko tri tisuće kuna i poslovno smo sto posto ispravni, što i jest bio smisao stečaja – navodi Rude. Osim toga, nastavlja stečajni upravitelj, ATP posljednjih mjeseci intenzivno radi na promjeni autobusa, budući da su stari, dotrajali, bili potpuno neprimjereni za javni prijevoz putnika. Otkako je počeo stečajni postupak, a Rude zakormilario šibenskim javnim prijevoznikom, promijenili su 15-ak autobusa, a stiže još šest kojima će se zamijeniti neprimjerena vozila.

    – Nisu to novi autobusi, ali su u svakom slučaju noviji od onih koje smo imali i adekvatni su za usluge javnog prijevoza – kaže Rude, dodajući kako se radi i na njihovoj uniformiranosti kako bi bili prepoznatljivi na cestama.

    Na pitanje kako je to ATP-ov stečaj proveden relativno brzo i, na zadovoljstvo radnika i Šibenčana, pozitivno, Rude odgovara kako se, kad ima šanse, sve može. Nije, kaže, to jednostavan posao, biti stečajni upravitelj, treba dirati u loše navike, treba znati detektirati problem, vidjeti ‘rupe kroz koje pušta’, te se s njima uhvatiti ukoštac. Ali to je cijena posla, tko ne može podnijeti, ne treba ga se ni laćati, kaže Rude. Pitamo ga i za slučaj brodogradilišta u Lamjani, gdje je u ulozi stečajnog upravitelja gotovo spasio pedesetak radnih mjesta, no onda je protjeran jer mu je knjigovodstvo na njegov račun uplatilo nekoliko stotina kuna više no što je trebalo.

    SLUČAJ LAMJANA

    – Vratio sam sve za što su me teretili, svih 402 kune koje su mi u godinu i pol dana uplaćene bez pokrića. Ja sam potpisivao što mi je knjigovođa davao i, eto, tako se dogodilo. Ako je to bio razlog da me maknu, dobro su učinili. Ali žao mi je ljudi i proizvodnje koja bi, da sam ostao, do kraja godine u Lamjani procvjetala – rezimira Rude kratko.

    Šibenski ATP, u sklopu Čazmatransa, nastavit će funkcionirati kao i dosad, sa svim svojim linijama i djelatnicima. Rude će na čelu tvrtke ostati još dok Vlada ne verificira ugovore, a onda će šibenska tvrtka u cijelosti prijeći u čazmanske ruke. Nadamo se, u svjetliju budućnost.

    Stečaj s preustrojem

    Odluku o provođenju stečaja s preustrojem u šibenskom Autotransportu donio je Nadzorni odbor tvrtke u listopadu 2012., dok joj je na čelu bio Josip Burazer Pavešković. Odluka je donesena nakon prosvjeda radnika koji su odbili poslušnost Upravi, zbog neisplata nekoliko plaća i putnih troškova, ali i uvidjevši kako stanje u tvrtci ne ide nabolje. Stečaj s preustrojem podržali su i sindikati vidjevši u tome jedino rješenje za spas od problema. A problemi su bili brojni – od dotrajalog voznog parka koji nije zadovoljavao nijedan kriterij za obavljanje javne djelatnosti prijevoza, do duga koji se u najvećoj mjeri nagomilao prema ministarstvu financija – Poreznoj upravi, u iznosu od čak 70 milijuna kuna. Stoga je dubinska rehabilitacija bila jedina koja je mogla ovog višegodišnjeg gubitaša sa dna podignuti na površinu i dati mu zraka do prodaje novom vlasniku.

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Sabrina Buljubašić, nova direktorica HNK Šibenika: ‘Osjeti se...

    Nakon što je dan ranije sa Šubićevca stigla vijest kako je Sabrina Buljubašić postala direktorica kluba, u petak je ta 35-godišnja sportska pravnica i...

    Škola i DVD Drniš udružili snage: Uređenje igrališta...

    U organizaciji Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog i uz pomoć DVD-a Drniš, uređeno je školsko igralište. Inače, igralište je prije dvije godine Šibensko-kninska županija neformalno...

    ‘OPÉRA FRANÇAIS’ – novi glazbeni projekt Nere Gojanović...

    Mezzosopranistica Nera Gojanović i pijanistica Gordana Pavić u utorak, 23. travnja u 20 sati u kazališnom foajeu izvest će koncertni program pod nazivom 'Opéra...

    Nove kamere za brzinu stižu i na prometnice...

    Uz prometnice diljem zemlje postavljeno je 117 kamera za kontrolu brzine koje se izmjenjuju u 400 kućišta. MUP je početkom godine nabavio još 77...

    NAJNOVIJE

    Sabrina Buljubašić, nova direktorica HNK Šibenika: ‘Osjeti se pozitivna atmosfera od ureda do travnjaka, sportski cilj je jasan’

    Nakon što je dan ranije sa Šubićevca stigla vijest kako je Sabrina Buljubašić postala direktorica kluba, u petak je ta 35-godišnja sportska pravnica i...

    Škola i DVD Drniš udružili snage: Uređenje igrališta OŠ Antuna Mihanovića Petropoljskog

    U organizaciji Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog i uz pomoć DVD-a Drniš, uređeno je školsko igralište. Inače, igralište je prije dvije godine Šibensko-kninska županija neformalno...

    ‘OPÉRA FRANÇAIS’ – novi glazbeni projekt Nere Gojanović i Gordane Pavić

    Mezzosopranistica Nera Gojanović i pijanistica Gordana Pavić u utorak, 23. travnja u 20 sati u kazališnom foajeu izvest će koncertni program pod nazivom 'Opéra...

    Nove kamere za brzinu stižu i na prometnice Šibensko-kninske županije

    Uz prometnice diljem zemlje postavljeno je 117 kamera za kontrolu brzine koje se izmjenjuju u 400 kućišta. MUP je početkom godine nabavio još 77...