Više

    Šibenčanka Sanja Vrančić autorica loga nacionalne kampanje ‘Oživi me’

     

    Prošlog tjedna krenula je nacionalna javnozdravstvena kampanja pod nazivom ‘Oživi me’. Cilj kampanje je podići razinu svijesti građana, te educirati javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj. Nositelj kampanje je Zaklada Hrvatska kuća srca, dok je idejni začetnik, suorganizator Udruga StEPP na čelu s dr. Josipom Družijaničem čiji su članovi, njegovi kolege mladi liječnici i studenti Medicinskog fakulteta u Zagrebu.
    Osim u medijima i na društvenim internetskim mrežama, kampanja će se provoditi u nekoliko hrvatskih gradova (Split, Zadar, Rijeka, Zagreb, Osijek), ali ne i u Šibeniku koji je dao svojevrsni obol cijelo priči. Odnosno, jedna od tih mladih liječnica pokretačica kampanje iz Udruge StEPP je Tea Lovrić, dok grafički dizajn, logo potpisuje mlada šibenska arhitektica, mandolinistica, a odnedavno i grafička dizajnerica, Sanja Vrančić s kojom smo porazgovarali na temu rada na kampanji, te što je još novog u njenom životu.

    OD MALOG STUDENTSKOG DO VELIKOG NACIONALNOG

    – Moja uloga u cijeloj priči je uloga glavnog grafičkog dizajnera. Znači, izradila sam sve od loga, banera, jumbo plakata i općenito plakata koji će sad krenuti u distribuciju. Cijela priča krenula je još prije dvije godine. Bilo je oko 15, 20 dizajnera koji su se prijavili na natječaj za grafičko rješenje kampanje. Mene je nazvala prijateljica Tea Lovrić da sudjelujem u natječaju, da napravim svoje rješenje – prisjeća se Sanja, dodajući da nije bilo prijateljskog poznanstva ne bi ni znala da natječaj postoji jer danas tako stvari funkcioniraju.

    Iako je hvale vrijedan projekt nastao kao studentski projekt, nakon nekog vremena prirastao je projekt od nacionalne važnosti koji su prepoznali i podržali Hrvatsko kardiološko društvo, Ministarstvo zdravlja, Ministarstvo znanja, obrazovanja i sporta, te Hrvatski zavod za javno zdravstvo.

    – Logo sam napravila u jedno jutro, tijekom jedne šalice kave. Natječajem ništa nije bilo zadano, naprosto smo trebali dati svoje prijedlog, kako mi vidimo grafičko rješenje. Napravila sam ga i pobijedila na natječaju. Mislila sam da će to biti mali studentski projekt, da bi na kraju ispao projekt na razini države. Zadovoljna sam kako je sve to krenulo – iskrena je mlada Šibenčanka.

    Iako se projekt, pa samim time i grafičko oblikovanje mijenjalo kako su se u priču uključivale razne udruge jer studentska udruga financijski ne može sama iznijeti projekt nacionalnih razmjera, Sanja nije morala mnogo dorađivati svoje materijale.

    – Malo se mijenjao, ali dizajn je ostao isti. Štoviše, kad je kampanja dobila logo, dobila je i zeleno svjetlo da nastavi dalje – priča nam Sanja o radu na kampanji koju se može pratiti na društvenim mrežama, a uključio se i Cinestar, gdje će se prikazivati promotivni video spot napravljen u maniri bajke kako bi se, napominje Sanja, zdravstvena tematika na što bolji način približila građanima.

    PREKO VELIKE BARE

    Sanjino rješenje, kako nam kaže, mnogi su pohvalili. Hvale na račun njenog rada prelaze međunarodne granice, odnosno stižu i s druge strane Velike bare.

    – U Zagrebu su svi preoduševljeni. Općenito, ljudi koji se bave marketingom, menadžmentom, PR-om, dizajnom. Svi su oduševljeni i komentiraju da je to to. U principu, rekli su mi da je riječ o svjetskom dizajnu, a prijatelj iz New Yorka komentirao je da sam to slobodno mogla prodati i tamo – sa smiješkom će arhitektica, mandolinistica, kreativka…

    Sanja je zadovoljna radom na kampanji, ali i cijelom kampanjom, baš kao i ekipom koja stoji za cijele priče. Drago joj je, kaže, što je priča poprimila tolike razmjere i pozitivne komentare jer je riječ o mladim ljudima, studentima kad su krenuli u projekt, a sad kad je kampanja prerasla iz studentske u nacionalu – doktorima kojima je trebalo volje, snage i ljubavi prema poslu da uđu u projekt koji je svugdje u svijetu već neko vrijeme stara vijest.

    U kampanju je uključeno i nekoliko poznatih imena iz javnog društvenog života Lijepe Naše, tako je kapetan GNK Dinamo, Josip Šimunić ambasador kampanje, modna dizajnerica Matija Vuica dizajnirala je majica za potrebe kampanje, dok je Marijan Marinović u sklopu svog brenda ‘Brainstrom by mm’ dizajnirala narukvice s kratkim postupcima oživljavanja. Broševe je izradio Perleraj, a službenu pjesmu kampanje potpisuje Boris Đurđević.

    NAPUŠTANJE GNIJEZDA ILI …

    – Drago mi je da je sve ispalo dobro i zbog udruge studenata jer je bilo veoma teško njima samima iznijeti sve to, imali su mnogo problema. Ali na kraju, nitko od nas nema financijske koristi od toga – priznaje Sanja, no istina je nešto drugačija.

    Naime, Sanja je na račun ovog grafičkog dizajna pozvana da surađuje s dvije velike zagrebačke tvrtke, da radi na dva brenda o kojima još ne može javno pričati.

    Razmišljali o selidbi iz Šibenika i odlasku u metropolu?! Razmišlja.

     

    (Više pročitajte u novom broju Šibenskog tjednika koji izlazi već ove srijede, 1. listopada)

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Putovanje kroz kartografsku baštinu: Bruno Brakus predstavit će...

    U atriju Muzeja grada Šibenika u srijedu, 24. travnja u 20 sati bit će održano predstavljanje Kataloga Kartografske zbirke Muzeja grada Šibenika, autora Bruna...

    Druženje učenika TUŠ-a i djece iz ‘Kamenčića’ u...

    'I od malo se može puno' naziv je današnjeg susreta u Turističko ugostiteljskoj školi na kojem su dobru energiju i suradnju dijelili učenici TUŠ-a,...

    Borovište će ‘gorjeti’, uoči velikog derbija stigla sjajna...

    Borovište će u subotu 'gorjeti'. 'Koplja će ukrstiti' Zagora i Zadar, dvije vodeće momčadi 3.NL jug. Unešićani su prvi s bodom više i u...

    NAJNOVIJE

    Putovanje kroz kartografsku baštinu: Bruno Brakus predstavit će Katalog Kartografske zbirke Muzeja grada Šibenika

    U atriju Muzeja grada Šibenika u srijedu, 24. travnja u 20 sati bit će održano predstavljanje Kataloga Kartografske zbirke Muzeja grada Šibenika, autora Bruna...

    Druženje učenika TUŠ-a i djece iz ‘Kamenčića’ u pripremi ručka za malo novca

    'I od malo se može puno' naziv je današnjeg susreta u Turističko ugostiteljskoj školi na kojem su dobru energiju i suradnju dijelili učenici TUŠ-a,...

    Borovište će ‘gorjeti’, uoči velikog derbija stigla sjajna vijest za Zagoru, predsjednik poručio: ‘Vjerujem da ćemo se u subotu navečer svi skupa radovati’

    Borovište će u subotu 'gorjeti'. 'Koplja će ukrstiti' Zagora i Zadar, dvije vodeće momčadi 3.NL jug. Unešićani su prvi s bodom više i u...