Zasigurno ste primijetili posljednjih dana kolonije mravi, točnije, ljudi obučenih u crne kostime kako se užurbano kreću gradom dijeleći ‘bookmarke’ s porukom ‘SNAGA’. Ljudi su ih većinom zbunjeno promatrali, pitajući se što točno najavljuju za datum 15. studenog 2014. Neki su pokušavali dobiti informaciju više, pitajući mrave tko su, što rade, što najavljuju? No mravi, marljivi i radišni po svojoj prirodi, nemaju vremena na gubljenje. Njihov jednostavan i konstantan odgovor uvijek je glasio: ‘Mi smo mravi’.
No, kako vas više ne bismo držali u neizvjesnosti, mravi – to smo mi. Riječ je o marketinškoj kampanji Šibenskog tjednika i Šibenskog portala povodom potpunog redizajna novine i portala uz novi logo – mrava. Redizajnirana novina i portal s novim logom za nas predstavljaju stepenicu više u cjelokupnom djelovanju i neprestanoj težnji za napretkom. Jednostavna i upečatljiva parola ‘SNAGA’ obuhvaća sve ono što u biti jesmo. Radišna ‘obitelj’ koja djeluje u združenoj zajednici u kojoj se točno zna tko što radi. Timski igrači koji ‘dišu svi za jednoga’.
Baš kao mravi, i mi brinemo o našoj zajednici kako bismo joj uvijek bili dostupni, pružili sve relevantne i činjenične informacije, omogućili pristup vijestima, događajima i zanimljivostima u najkraćem roku u novom, moderniziranom ruhu.
Do same ideje došlo je vrlo spontano i prirodno; kako samo jednom riječju i (s)likom najbolje opisati cijeli koncept postojanja, rada i djelovanja? Kako najjednostavnije približiti čitateljima način na koji razmišljamo? Mrav je pozitivac, radnik, kolega, suradnik, prijatelj zajednice u kojoj živi i djeluje. Dizajn je jednostavan, crno-bijeli, ali istovremeno upečatljiv i snažan, kao što sama parola ‘SNAGA’ to i iskazuje.
Cilj marketinške kampanje bio je najaviti dolazak nečeg novog, drugačijeg, originalnog, još neviđenoga u našem gradu. Jumbo plakati s jasnom porukom ‘SNAGA’ i mravom kao nositeljem cijele priče ‘zatrpali’ su reklamne površine Šibenika i okolice. Željeli smo, a ujedno to i postigli, uključiti naše sugrađane, kao i ostale medije, u kreiranje cijele marketinške kampanje. Ovom prigodom želimo se obratiti i našim kolegama koji su podržali ovaj naš projekt i pomogli nam da u Šibeniku stvorimo kvalitetnije medijsko ozračje. Od srca vam hvala na potpori.
Ljudi obučeni u crne kostime probudili su maštu građana i potakli ih na različita promišljanja; za neke smo bili najavljivači novog akcijskog blockbustera u kinima, za neke promotori energetskog pića, za druge pak junaci iz nekakve kazališne predstave, ‘dobre životinje’ koje pomažu starijima u nevolji… Svakakve zanimljive dosjetke su nas pratile ovih dana, i priznajemo, dale nam dodatnu inspiraciju za dalje.