IZ FACEBOOKA su obavijestili kako uvode nove uvjete korištenja i načine kontroliranja privatnostipomoću kojih će korisnici moći efikasnije zaštititi osobne podatke.
Na ovaj način će korisnici Facebooka također dobiti mogućnost da putem dodatnih ovlasti mogu utjecati na Facebookov sustav oglašavanja te će im se na zaslonima uređaja ubuduće prikazivati samo oni oglasi koji bi ih doista mogli zanimati i to na osnovu podataka o aplikacijama koje su dotad koristili, kao i o web stranicama koje su posjetili izvan Facebooka.
Nove promjene omogućit će potpunu kontrolu oglašavanja i to tako da će ista vrijediti za sve uređaje koje koriste. Naime, iz Facebooka su dosad omogućavali kontrolu oglašavanja nad samo jednim uređajem, koji korisnik odabere.
“Pružanje kvalitetne zaštita podataka i kontrole privatnosti za naše korisnike naši su glavni ciljevi poslovanja. Smatramo kako su ove promjene ključne za budućnost naše kompanije i zadovoljstvo korisnika”, kazali su iz Facebooka, prenosi The Independent.
Ažuriranje uvjeta upotrebe i pravila stupaju na snagu 1. siječnja 2015. godine.
IZVOR: index.hr