Hrvatska mreža neovisnih kinoprikazivača traži kreativce i to ne bilo kakve već one koji bi dali svoj idejno rješenje vizualnog identiteta Kino mreže. Naime, HMNK objavio je Natječaj za izradu idejnog rješenja vizualnog identiteta Kino Mreže. Rok za prijavu je 20. veljače, a natječajno povjerenstvo donijet će odluku o najboljem idejnom rješenju najkasnije do 10. ožujka ove godine.
Autor ili autori najuspješnijeg rada bit će nagrašeni iznosom od pet tisuća kuna, a ono što se traži je idejno rješenje u formi knjige grafičkih standarda koja treba sadržavati logotip, karakteristične boje i tipografije te primjere primjene (memorandum na A4 papiru, posjetnica standardnih dimenzija, plakat B1, majica…)
Materijali se šalju na adresu Hrvatske mreže neovisnih kinoprikazivača, Varšavska 3, 10000 Zagreb s naznakom ‘za Natječaj’.
Sve ostale informacije mogu se pronaći na linku ovdje.