" "
Više

    " "

    Nijedan kamp iz županije među prvih sto kampova Europe

     

    Vodeći europski online vodič za kampiranje, koji se prevodi na 27 europskih jezika, www.camping.info, objavio je listu omiljenih europskih kampova u okviru renomiranih nagrada ‘Camping.Info Awards 2015’. Ova nagrada temelji se na recenzijama korisnika, a organizira se već četvrtu godinu za redom. U izbor je ušlo čak 24.830 kampova iz cijele Europe, pobjedu je odnio Caravan Park Sexten iz Italije, a jedini hrvatski kamp koji je nakon pune tri godine ušao u top 100 je kamp Slapić iz Duge Rese, koji je ujedno odlikovan i kao najbolji u Hrvatskoj. Smješten na desnoj obali rijeke Mrežnice, ovaj se kamp nametnuo ljubaznošću osoblja, čistoćom čitavog postrojenja i idealnim položajem tik uz rijeku.

    SOLARIS NAJBOLJI U ŽUPANIJI

    Niti jedan drugi kamp u Hrvatskoj, pa tako ni kampovi iz Šibensko-kninske županije, nisu ušli u najboljih 100 europskih kampova prema izboru samih korisnika, a najbolje u županiji ocijenjen je Solaris Camping Beach Resort, u kategoriji kampova od 4 zvjezdice, te kampovi Krka i Marina u kategoriji s dvije zvjezdice.

    Prema riječima Erwina Oberashera, pokretača i direktora stranice Camping.info, jedini kriterij ocjenjivanja bilo je zadovoljstvo kampera. Njih 49 tisuća na stranici ostavilo je preko 91 tisuću recenzija i komentara prema kojima se oblikovala rang lista.

    – Nagrada Camping.Info je potrošačka nagrada, ne postoji žiri i nema diskrecijskih odluka. Ovakva pravila šansu za pobjedu daju čak i najmanjim kampovima, o kojima rijetko možete čitati u medijima. Tako da u top 100 kampova ovih godina nismo imali samo razvikane destinacije, već i neke tajne, koje su bile poznate samo dobro upućenim pojedincima. Prilikom računanja rezultata nismo koristili samo srednju ocjenu koju su korisnici davali, već smo u računicu ubacili i objektivnost ocjenjivača. Na taj smo način dobili pouzdaniju procjenu i listu najboljih – objašnjava Oberasher te dodaje kako je Camping.Info najpopularniji među Austrijancima, Njemačkoj i Švicarskoj, pa je zbog toga moguće da je većina najboljih kampova upravo iz Austrije i Švicarske, ali napominje kako uspješni kampovi dolaze i iz Italije, poput ovogodišnjeg pobjednika, Nizozemske, Danske, Mađarske, Francuske i Slovenije.

    Govoreći o najčešćim žalbama korisnika, objasnio je kako se ljudi žale na mnoštvo različitih stvari, ovisno o kampu koji su ocjenjivali, ali da je najčešća primjedba koja se odnosila na hrvatske kampove bila buka, te da noću zbog toga nisu imali dovoljno mira.

    NEDOSTAJE DVOSMJERNE KOMUNIKACIJE

    Saša Petković iz KG Media, agencije s kojom Camping.info portal surađuje u Hrvatskoj, kaže kako bi vlasnici hrvatskih kampova trebali poraditi na onome što se u današnje vrijeme naziva ‘web 2.0’, odnosno na dvosmjernoj komunikaciji sa svojim gostima.

    – Danas u marketinškoj komunikaciji nije dovoljno samo jednostrano komunicirati, već poticati dvosmjernu komunikaciju s klijentima. Njihova mišljenja i kritike trebale bi im poslužiti da detektiraju probleme i potrude ih se riješiti do iduće sezone. O tome je gospodin Oberasher govorio na nekoliko kongresa u Hrvatskoj, a mi smo svim našim suradnicima te savjete i poslali. Jedan od savjeta jest da se goste po odjavi zamoli da ostave svoju e-mail adresu na koju će im poslati link na istraživanje sa stranice Camping.Info te da, po dolasku kući, objektivno i iskreno ispune taj upitnik. Ključno je ovo – iskreno. Nažalost, svijest o važnosti takve komunikacije u Hrvatskoj još nije dovoljno razvijena. Stranica nudi da kampovi na svaki komentar mogu odgovoriti, no mi smo kao narod temperamentni, pa se često događa, pogotovo kod manjih kampova uz more, da na kritiku ne reagiraju primjereno. Uvrijede se, pa oni krenu vrijeđati, umjesto da gostu budu zahvalni na kritici i poprave to na što se žalio. Dakle, da sumiram, ključ je u kvalitetnoj komunikaciji s gostima – kaže Petković.

    Direktor TZ Murter Šime Ježina kazao nam je kako su oni slične edukativne radionice organizirali, ali da na području TZ Murter funkcionira samo jedan kamp, te je feedback posjetitelja mahom bio pozitivan. Međutim, u doba ‘globalnog sela’ i važnosti interneta u svakodnevnom životu i poslovanju, očigledno je nužno s jedne strane motivirati klijente da svoj feedback objave javno, a s druge strane, educirati vlasnike objekata da zanemare taštinu i zahvale gostu na svakom komentaru, ma kakav on bio.

     

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Deratizacija na području Općine Rogoznica počinje 3. travnja

    Iz tvrtke AS-EKO najavili su da će provesti preventivnu sistematsku deratizaciju javnih površina na području Općine Rogoznica u razdoblju od 3. do 5 travnja....

    Do nedjelje suho, barem djelomice sunčano i toplo

    Sljedećih dana vjetrovito, ali do Uskrsa većinom suho, uz dosta sunčanog vremena, na kopnu i osjetan porast temperature zraka, zatim opet promjenjivije. Do kraja...

    FOTO Na Veliki četvrtak u šibenskoj katedrali održana...

    Misu posvete ulja u katedrali svetog Jakova u Šibeniku, na Veliki četvrtak 28. ožujka u jutarnjim satima, predvodio je šibenski biskup Tomislav Rogić. Uz...

    Provedite dan u Azimutu! Popodne obavite ‘šoping’ na...

    U klubu Azimut program u petak, 29. ožujka počinje već u popodnevnim satima tradicionalnim buvljakom u 16.30 sati a potom kreće koncert riječkih Ministranata...

    NAJNOVIJE

    Deratizacija na području Općine Rogoznica počinje 3. travnja

    Iz tvrtke AS-EKO najavili su da će provesti preventivnu sistematsku deratizaciju javnih površina na području Općine Rogoznica u razdoblju od 3. do 5 travnja....

    Do nedjelje suho, barem djelomice sunčano i toplo

    Sljedećih dana vjetrovito, ali do Uskrsa većinom suho, uz dosta sunčanog vremena, na kopnu i osjetan porast temperature zraka, zatim opet promjenjivije. Do kraja...

    FOTO Na Veliki četvrtak u šibenskoj katedrali održana misa posvete ulja

    Misu posvete ulja u katedrali svetog Jakova u Šibeniku, na Veliki četvrtak 28. ožujka u jutarnjim satima, predvodio je šibenski biskup Tomislav Rogić. Uz...

    Provedite dan u Azimutu! Popodne obavite ‘šoping’ na buvljaku a navečer plešite uz Ministrante

    U klubu Azimut program u petak, 29. ožujka počinje već u popodnevnim satima tradicionalnim buvljakom u 16.30 sati a potom kreće koncert riječkih Ministranata...