-Poplave u Docu, kojih je svake godine sve više, rezultat su očitog sukoba na relaciji gradonačelnika Željka Burića i župana Gorana Pauka, koji se ne mogu ni dogovoriti oko granica pomorskog dobra, što je preduvjet za početak rekonstrukcije rive u Docu. Kad smo se dogovorali oko gradnje jugobrana u Tisnom, sjeo sam na sastanak s županom, i, iako smo iz različitih političkih stranki, brzo smo se dogovorili. A njih dvoje, Pauk i Burić, iako su oboje iz HDZ-a, ne mogu se dogovoriti, zbog njihovog sukoba pate građani u Docu, dok dogradonečelnik Danijel Mileta prodaje maglu da je resorno ministarstvo krivo za utvrđivanje granica pomorskog dobra. Da Grad i Županija postignu dogovor, izađu s njim prema ministarstvu, nikakvih problema ne bi bilo- rekli su jutros na konferenciji za medije Franko Vidović i Ivan Klarin, predsjednici GO-a i ŽO-a SDP-a.
Kažu i da zbog istog sukoba na relaciji Burić-Pauk pati i projekt uređenja tvrđave sv. Nikole, a Vidović je pozvao i nadležne inspekcije da se napokon utvrdi kako je Županijska lučka uprava dala koncesiju Gradskom parkingu na mulu Krke, kad to nije dozvoljeno zakonom.
– Čak je i sam Dulibić po medijima govorio da to nije sasvim po zakonu, ali eto, malo ga se zaobišlo. Takav stav i takva postupanja treba provjeriti- rekao je Vidović.
Nadalje, Klarin se osvrnuo na nedavan sastanak župana Pauka s ministrom prometa Hajdašom- Dončićem, kad je Pauk tražio da se brza cesta Šibenik- Drniš- Knin stavi u državni masterplan.
– Pauk veće desetljeće na sav glas govori o toj cesti, obećava je ljudima, a na kraju saznamo da je tek sad spominje u ministarstvu. Još 2007. Zadarska županija povukla je milijardu kuna za uređenje infrastrukture, a u to vrijeme brza cesta do Knina nije bila ni upisana u županijski prostorni plan. Takovo županovo ponašanje krajnje je nekorektno prema svim stanovnicima županije- rekao je Ivan Klarin.