Kulturna atrakcija 2014. godine, šibenska tvrđava sv. Mihovila, osim organizacije kulturnih i zabavnih događanja okreće se proširenju svoje ponude. Naime, uz ljetnu pozornicu tvrđava, koja se prostire na 2.600 m2 prikladna je i za organizaciju događaja poslovnog i privatnog karaktera. S tim je ciljem tvrđava sv. Mihovila, u suradnji s restoranom Atrium, napravila fotografije za potrebe informativnog materijala koji će se podijeliti turističkim agencijama i hotelskim kućama za nadolazeću turističku sezonu.
Tvrđava sv. Mihovila tako postaje idealno mjesto za organizaciju gala večera, poslovnih domjenaka pa čak i vjenčanja.
-Sve je to dio naših pripremnih aktivnosti za nadolazeću sezonu, a tvrđava se uz organizaciju kulturno-scenskog programa okreće i kongresnom turizmu – kazala nam je voditeljica Odjela za upravljanje objektima fortifikacijskog sustava pri Muzeju grada Šibenika Gorana Barišić Bačelić.