Od ožujka ove godine šibenske ulice bogatije su za još jednog taksi prijevoznika. Taxi Cammeo koji je prije devet godina osnovan u Rijeci, prisutan je i u Osijeku, Zagrebu i Varaždinu te sada i u Šibeniku.
Kroz poslovni model franšize otvorili su nove mogućnosti za širenje svojeg poslovanja, no što je još važnije, otvorili su mogućnost za zapošljavanje svima koji su spremni odvažiti se i pokrenuti vlastiti taksi biznis. Razgovarali smo sa šibenskim nositeljima franšize o rezultatima rada u prva dva i pol mjeseca.
„Koristim ime Taxi Cammea, usluge pozivnog centra i opremu, a uz to imam kompletnu potporu kolega iz Cammeo grupe u svakom trenutku. Najvažnije mi je to što imam potpunu slobodu u upravljanju svojim vremenom pa lako usklađujem privatne i poslovne obveze“, rekao je Ivan K.
Dalibor Ž. je pak rekao: “Isprva sam bio skeptičan prema Taxi Cammeu i suradnji koju su mi predložili. No, sada, dva mjeseca nakon što smo potpisali ugovor o franšizi, mogu reći da nisam nijednom požalio. Štoviše, mislim da mi je to najbolji poslovni potez. Cammeo mi je omogućio korištenje opreme i resursa za koje bih sam morao izdvojiti puno sredstava. Klijenti su zadovoljni s uslugom i cijenom, a ja imam siguran posao od kojeg mogu pristojno živjeti“.
Uspješni šibenski poduzetnik Mario P. također se priključio franšizi :“Već sam dugi niz godina u poduzetničkim vodama i ulazak u Taxi Cammeo franšizu samo je nastavak moje poslovne priče i širenja poslovanja. S obzirom na iskustvo, dobro poznajem sve izazove upravljanja prijevozničkom tvrtkom pa mi se suradnja s Cammeo grupom učinila vrlo zanimljivom. Vjerujem da će Cammeo uskoro postati najjači taksi servis u Dalmaciji upravo zbog činjenice što mnogo truda ulažu u unaprijeđenje kvalitete usluge. Prate tržišne trendove, tehnološki razvoj, ali ponajprije, puno brinu o potrebama i mogućnostima putnika. To je ključ uspjeha. Kao nositelj njihove franšize imam potpunu slobodu u upravljanju tvrtkom i stalnu logističku, tehničku i marketinšku podršku koja mi daje sigurnost i snagu. Naša kvaliteta, povoljna cijena i stalno osluškivanje potreba putnika naše su glavne prednosti koje konkurencija vrlo teško može sustići.“