Grad Šibenik raspisuje otvoreni postupak javne nabave za prijevoz učenika osnovnih škola za školske godine 2015/2016. i 2016/2017.
Okvirni očekivani broj je 798 učenika putnika (točan broj će biti definiran početkom nove školske godine).
Ukupna procijenjena vrijednost nabave (bez PDV-a) iznosi 5.120.000,00 kn, a po grupama iznosi:
- za 1. grupu: 1.070.000,00 kn (OŠ Tina Ujevića i OŠ Brodarica)
- za 2. grupu: 1.520.000,00 kn (OŠ Petra Krešimira VI, OŠ Vrpolje)
- za 3. grupu: 1.460.000,00 kn (OŠ Fausta Vrančića, OŠ Jurja Dalmatinca)
- za 4. grupu: 1.070.000,00 kn (OŠ Jurja Šižgorića, OŠ Vidici)
Nabava se bazira na očekivanom broju učenika po slijedećim školama:
– OŠ FAUSTA VRANČIĆA – 50 učenika;
– OŠ PETRA KREŠIMIRA IV – 110 učenika;
– OŠ JURJA ŠIŽGORIĆA – 30 učenika;
– OŠ JURJA DALMATINCA – 184 učenika;
– OŠ VIDICI – 150 učenika;
– OŠ BRODARICA – 157 učenika;
– OŠ TINA UJEVIĆA – 17 učenika;
– OŠ VRPOLJE – 100 učenika,
uz očekivano smanjenje broja učenika do 5%.
Rok za dostavu ponuda, a ujedno i vrijeme javnog otvaranja ponuda, je 03.09.2015. godine u 12:00 sati u prostorijama Grada Šibenika, Trg palih branitelja Domovinskog rata 1, Šibenik, a rok valjanosti je najmanje 60 dana od dana otvaranja ponuda.
Kriterij odabira ponude je valjana ponuda s najnižom cijenom, a rok donošenja odluke je 30 dana od dana otvaranja ponuda.
Za sva pitanja vezana uz proceduru javne nabave osoba za kontakt je Slobodan Tolić, dipl.oec., tel: 022/431-073, slobodan.tolic@sibenik.hr , a za sva pitanja vezana uz predmet javne nabave, osoba za kontakt je Božidar Baus, prof., tel: 022/431-021.