Više

Sestre koje žive na dva kraja svijeta odlučile se susresti u Hrvatskoj

Dalmacija je posljednjih nekoliko godina sve zanimljivija mladim gostima iz inozemstva, o čemu svjedoče i naše sugovornice: dvije mlade djevojke, sestre porijeklom iz Hong Konga, raseljene na dvije strane svijeta. Janu živi i radi u Londonu, a Shantayne živi u Sidneyju. Godišnji odmor bio je prilika da sestre provedu kratko vrijeme zajedno, a ove godine to dragocjeno vrijeme odlučile su provesti u Hrvatskoj.

Janu je još u Londonu od prijatelja – koji su već bili u Dalmaciji – sakupila cijelu listu savjeta i preporuka o restoranima i mjestima te znamenitostima koje mora posjetiti.

Svoj desetodnevni odmor započele su prije desetak dana u Dubrovniku. Ondje su jedno popodne razgledavale Stari grad, a ostalo vrijeme provele na plaži u odmoru i opuštanju. Nakon nekoliko dana otputovale su brodom na Hvar i posljednja destinacija na njihovom putu bio je Split.
    Poslije trodnevnog boravka u Splita, sestre se vraćaju svaka na svoj kraj svijeta: Janu u London, a Shantayne u Australiju.

Janu živi u centru Londona i radi u jednoj velikoj kompaniji na poslovima strateške ekonomske analize. Ambiciozna ekonomistica koja paralelno s radnom karijerom sprema i doktorat, pokazala je velik interes za naš ekonomski realitet. Zanimalo ju je kako je tekao proces deindustrijalizacije u našoj zemlji, kakve je posljedice taj proces ostavio u ekonomskom i ekološkom smislu i kako funkcioniraju naša brodogradilišta.

Za mladu turistkinju koje je došla u našu zemlju zbog odmora i provoda, postavila nam je mnogo iznenađujućih, ali teških pitanja. Posebno ju je zanimala usporedba političkih sustava u našoj zemlji, ali i cijene nekretnina na obali. Nas je pak zanimalo kako su one doživjele svoj odmor u Hrvatskoj.

‘Prije svega, moram reći da je Hrvatska relativno jeftina zemlja za odmor, posebno za naš prosječni standard u Britaniji ili u Hong Kongu. To se odnosi na cijene boravka, cijene u restoranima i na cijene usluga. Ja sam proputovala Europu i mogu tvrditi da se sasvim sigurno ovdje dobije najviše za svoj novac’, ističe Janu.

Shantayne se oduševila Hvarom i izletom na Biševo. ‘Bile smo u predivnoj Modroj spilji i to nam je bilo prekrasno iskustvo. Hvar je bio odličan za kupanje i uživale smo na plaži ispred hotela. Nismo čak ni partijale, jer ne pijemo alkohol, ali smo probale izvrsnu hranu u restoranima u Dubrovniku i na Hvaru, i preporuke naših prijatelja bile su opravdane’, tvrdi Shantayne.

Ova gošća sa sidnejskom adresom također je imala riječi hvale za kupanje na dalmatinskoj obali i Jadransko more.
    Janu je pak najviše oduševio Split i centar grada. ‘Naš je hotel u samom centru, pet minuta hoda od Rive, a nisu daleko ni plaže. Ovaj način druženja na otvorenom mi se sviđa, mislim da je ovdje kvaliteta života visoka i mogla bih ostati u vašem gradu’, kroz smijeh nam kazuje Janu.

Sestre u prvi plan stavljaju ljubaznost i susretljivost ljudi budući da dolaze iz kultura koje njeguju oprez i suzdržanost u komunikaciji, no u Dalmaciji su se susrele s posve drugačijim pristupom. ‘Znam da je komunikacija konobara pred restoranima i kafićima dio posla i pokušaj da nas privuku kao goste, ali u toj komunikaciji ima i šarma i flerta i vrlo je direktna’, rekla nam je Shantayne.

Ovaj odmor sestre su iskoristile kao rijetku priliku za zajedničko druženje jer su zauzete cijelu godinu i primjerice Janu je već u ponedjeljak na svom poslu. Pitali smo ih planiraju li možda povratak i ponovni posjet našoj zemlji. No plan za iduću godinu već im je zacrtan: idu u Japan. A, možda nam se, kažu, neke druge godine vrate opet na Jadran.

‘Svake godine želimo posjetiti drugu zemlju i kulturu, a Hrvatska je bila zemlja koju prije nismo posjetila ni ja ni Jane, pa smo je zato odabrale’, rekla nam je Shantayne. Njihovi roditelji vratili su se živjeti u Hong Kong prije desetak godina nakon što je definitivno postao samostalan. Inače, sestre su zapravo s roditeljima odrastale u Australiji.

Izvor:Tportal.hr

- Advertisment -

NAJNOVIJE

Večer s Arijanom Čulinom u Narodnoj knjižnici Knin

U Narodnoj knjižnici Knin u utorak, 23. travnja u 19 sati Arijana Čulina, glumica, pjevačica, slikarica, stand up komičarka i autorica književnih hitova, među...

Stručna delegacija pedagoga iz Seoula posjetila Dječji vrtić...

U sklopu stručnog studijskog boravka u Hrvatskoj, Dječji vrtić 'Ljubica' šibenske gradske predškolske ustanove 'Smilje' posjetila je danas grupa od 45 voditelja i odgojitelja...

Ovo je nova direktorica kluba sa Šubićevca, u...

Hrvatski nogometni klub Šibenik dobio je novu direktoricu. Riječ je o Sabrini Buljubašić, koja će službeno biti predstavljena u petak, na presici uoči utakmice...

Povodom Dana planeta Zemlje u Knjižnici predstavljanje slikovnice...

U povodu Dana planeta Zemlje u Gradskoj knjižnici "Juraj Šižgorić" Šibenik, u ponedjeljak, 22. travnja u 12 sati bit će predstavljena slikovnica "Spasilačka služba". Slikovnica...

NAJNOVIJE

Večer s Arijanom Čulinom u Narodnoj knjižnici Knin

Stručna delegacija pedagoga iz Seoula posjetila Dječji vrtić ‘Ljubica’

Ovo je nova direktorica kluba sa Šubićevca, u FK Sarajevu odradila je zapažen posao

Povodom Dana planeta Zemlje u Knjižnici predstavljanje slikovnice ‘Spasilačka služba’