Više

    Evo kako modni blogeri zarađuju na Instagramu

     

    Modni blogovi uglavnom zarađuju od reklama, YouTube vloggeri novac zarađuju direktno od proizvođača proizvode reklamiraju, no što je s Instagramom?

    Na prvu se može činiti kako Instagram još uvijek nije mjesto na kojem blogeri zarađuju velik novac, zbog nedostatka prostora za tekst i zbog činjenice da je nemoguće staviti link na određenu stranicu, no za spretne blogerice ova je društvena mreža prava zlatna koka.

    Kad vidiš ‘opuštenu’ fotografiju blogerice koja nosi trendi cipele koje odjednom baš jako želiš, budi svjesna da se ne radi samo o odjeći iz njezinog ormara već da je upravo tu fotografiju netko dobro platio.

    Ovu temu istražio je Harper’s Bazaar, uz pomoć 22-godišnje Danielle Bernstein koja stoji iza profila We Wore What.

    Danielle je časopisu ponudila svoju pomoć, no samo uz uvjet da ona bude jedina blogerica koja se spominje u članku. Nema što, cura ima odličan smisao za biznis.

    Kako onda zarađuju blogeri na Instagramu?

    Uz pomoć dogovora s modnim i kozmetičkim brandovima te dućanima koji prodaju odjeću, svaka se fotografija na kojoj popularna blogerica nosi neki komad – plaća.

    Danielle je u trenutku intervjua imala 992 000 sljedbenika, što joj je donosilo nevjerojatnih 5 do 15 tisuća dolara po jednoj fotografiji.

    To bi se trebalo promijeniti kad pređe milijun fanova, što donosi još bolju zaradu.

    Stručnjaci smatraju kako veliki brandovi znaju potrošiti i do bilijun dolara godišnje na sponzorirane Instagram objave.

    Instagram je trenutno među najpopularnijim društvenim mrežama, a upravo činjenica da postoji kako bi se putem njega uživalo u zanimljivim i lijepim slikama, čini ga pravim trendseterom među mladima, a pogotovo ženama koje su glavni potrošači.

    Instagram fotografije ne plaćaju samo modne i kozmetičke kuće – hoteli u kojima možemo vidjeti zgodne blogerice također plaćaju za objave, a ponekad će u to uložiti čak i producentske kuće.

    Danielle je tako nedavno “odradila” kampanju za emisiju “Project Runway” za koju se jednostavno fotkala kako sjedi na kauču! “Napisala sam da gledam seriju”, rekla je i tako potaknula svoje fanove da također pogledaju emisiju.

    Ovakav način zarade izgleda vrlo primamljiv i jednostavan, no ako se želite ubaciti u “biznis na Instagramu”, moramo vas upozoriti – nije tako lako doći do brojke od milijun sljedbenika, a da bi se skupila takva vojska fanova potrebno je uložiti puno truda, vremena i vlastitog novca,

    izvor: Index.hr

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Nastavak svježine, povremene kiše, u gorju i snijega

    Za sada su nas prognozirane kiše uglavnom promašile, ali prognostičari u nastavku radnog dijela tjedna najavljuju i dalje promjenjivo i nestabilno, uz povremenu kišu,...

    Moćan i autentičan: Nova kolekcija dizajnerskog nakita za...

    Šibenska umjetnica čiji rad obožavaju ljubiteljice i ljubitelji moćnih komada nakita koji podižu svaku odjevnu kombinaciju, predstavlja svoju drugu mušku kolekciju. Ovog puta je...

    Juraj Batelja predstavio knjigu ‘Mamma Schiavona ili Majka...

    Knjiga „Mamma Schiavona iliti Majka Božja Hrvatska “ autora mons. dr. sc. Jurja Batelje, , predstavljena je u ponedjeljak 22. travnja u Interpretacijskom centru...

    Županija objavila Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava...

    Šibensko-kninska županija objavila je na svojim stranicama Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava iz Proračuna Šibensko-kninske županije za 2024. godinu iz područja zdravstva, socijalne...

    NAJNOVIJE

    Nastavak svježine, povremene kiše, u gorju i snijega

    Za sada su nas prognozirane kiše uglavnom promašile, ali prognostičari u nastavku radnog dijela tjedna najavljuju i dalje promjenjivo i nestabilno, uz povremenu kišu,...

    Moćan i autentičan: Nova kolekcija dizajnerskog nakita za muškarce, nosi ga i Dino Jelusić

    Šibenska umjetnica čiji rad obožavaju ljubiteljice i ljubitelji moćnih komada nakita koji podižu svaku odjevnu kombinaciju, predstavlja svoju drugu mušku kolekciju. Ovog puta je...

    Juraj Batelja predstavio knjigu ‘Mamma Schiavona ili Majka Božja Hrvatska’

    Knjiga „Mamma Schiavona iliti Majka Božja Hrvatska “ autora mons. dr. sc. Jurja Batelje, , predstavljena je u ponedjeljak 22. travnja u Interpretacijskom centru...

    Županija objavila Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava udrugama s područja zdravstva, socijalne skrbi, veteranskih udruga i udruga proizašlih iz Domovinskog rata

    Šibensko-kninska županija objavila je na svojim stranicama Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava iz Proračuna Šibensko-kninske županije za 2024. godinu iz područja zdravstva, socijalne...