Više

    PREDIZBORNIH PET: Predstavljamo šibensko-kninske kandidate MOST-a

     

    Kako bi svojim čitateljima približili programe koalicija, stranaka i nezavisnih lista u IX izbornoj jedinici Šibenski portal postavio je pet istih pitanja, pod nazivom ‘Predizbornih pet’, kandidatima iz Šibensko-kninske županije na svim izbornim listama u našoj izbornoj jedinici.

    Predizbornih pet pitanja koja smo postavili svima su sljedeća:

    1.Što, po Vašem mišljenju, čini dobrog saborskog zastupnika? Jesu li to njegove aktivnosti u Saboru ili nešto drugo, poput rada na terenu?
    2.Smatrate li da bi saborski zastupnici ujedno trebali obnašati neke druge izvršne dužnosti ili im to odmaže u zastupničkom poslu?
    3.Koja su, po Vama, ključna rješenja koja bi mogla i trebala popraviti životni standard u Hrvatskoj?
    4.Koja su, po Vama, ključna rješenja koja bi mogla i trebala popraviti životni standard u Šibensko-kninskoj županiji?
    5.Možete li nam navesti primjere najčešćih problema s kojima Vam prilaze građani tijekom ove predizborne kampanje?

    Donosimo odgovore šibensko-kninskih kandidata na listi MOST-a u IX izbornoj jedinici:

    STIPE PETRINA, 1. na listi:

    stipe petrina.jpg3

    1. Dobrog saborskog zastupnika čini u prvom redu aktivnosti u Saboru. Međutim dobar saborski zastupnik ne može biti ako nije upoznat sa stanjem na terenu. Kombinacija koju saborski zastupnik mora poštovati je redoviti kontakt s ljudima na terenu , slušanje njihovih problema, a potom kroz zakonske prijedloge pokušati da se ti problemi poprave ili izbjegnu sve kako bi se pojednostavnio život onih koji ih biraju. Zaključak: dobrog saborskog zastupnika čini rad na terenu koji se onda finalizira kroz donošenje Zakona ili propisa koji olakšavaju život onima koji su ga izabrali.

    2.Smatram da je dobro da saborski zastupnik obnaša neku izvršnu dužnost koja nije nespojiva sa Zakonom. Saborski zastupnik je dio zakonodavne vlasti RH dakle vlasti koja donosi Zakone i propise koju onda primjenjuje u praksi izvršna vlast. Dakle, jasno je da je dobra kombinacija da se izvršna vlast nadopunjava sa zakonodavnom vlasti, a sve u službi lakšeg i jednostavnijeg života građana.

    3. U prvom redu nužna je reindustrijalizacija zemlje, reagrarizacija, reforma državne, regionalne i lokalne uprave, reforma sudbene vlasti (uvjet da bilo što u RH uopće uspije je uspostava PRAVNE DRŽAVE , jer RH to danas NIJE ) , bolje i svrsishodnije gospodarenje prostorom koji j loše i nedovoljno iskorišten resurs RH .

    4. Županija šibensko –kninska je u posljednjih 25 godina izgubila čak 16500 radnih mjesta od toga čak 12500 proizvodnih onih koja su stvarala NOVE VRIJEDNOSTI . Dakle u 25 godina u županiji je ostalo KUPOVNO SAKATO čak 66 000 stanovnika što čini oko 60 % stanovnika . Da se županija gospodarski oporavi nužno je primijeniti iste modele i reforme kao i na razinu države.

    5. Građani se najčešće obraćaju pitanjima vezenima uz egzistenciju dakle zapošljavanje i „skup život“ , političku korupciju , posebno ih „ubija“ korupcija u sudstvu.

    MILE MARASOVIĆ, 6. na listi:

    mileMarasovic

    1.Dobrog saborskog zastupnika čini da prilikom odlučivanja ima na umu interes birača u izbornoj jedinici u kojoj je izabra, a definitivno treba sudjelovati i u radu na terenu kako bi opravdao povjerenje svojih birača.

    2.Definitivno smatram da bi saborski zastupnik trebao obnašati isključivo svoju dužnost zastupnika bez sudjelovanja u bilo kakvoj izvršnoj dužnosti.

    3. Hrvati izvan Republike Hrvatske veliki su i najveći kapital Republike Hrvatske i ogroman potencijal za njen daljnji uspješan razvitak i razvoj; poništiti pretvorbu i privatizaciju; provesti reformu pravosuđa; provedba lustracije; drastično smanjivanje lokalne samouprave; iskorijeniti mito i korupciju; otvaranje novih radnih mjesta kroz malo i srednje poduzetništvo; zaustaviti iseljavanje mladih i školovanih kadrova iz Hrvatske; smanjiti troškove državne administracije; ukinuti saborske povlastice; zadržati mlade ljude na selu i dati im zapuštenu zemlju; demografska obnova.

    4. Otvaranje novih radnih mjesta kroz malo i srednje poduzetništvo; zadržati mlade ljude i obitelji na selu kroz poticaje te oživjeti poljoprivrednu proizvodnju pod uvjetom da im se osigura otkup proizvoda na tržištu i dalje širiti turističku djelatnost i usluge ; maksimalno iskorištavanje Bogom dana dva nacionalna parka u našoj županiji.

    5. Otvaranje novih radnih mjesta; rješavanje mita i korupcije; rješavanje socijalnih pitanja; rješavanje statusa Hrvatskih branitelja; reorganizacija državne administracije.

    IRIS UKIĆ KOTARAC, 7. na listi:

    irisUkicKotarac2

    1. Da bi netko bio dobar saborski zastupnik prije svega treba biti pošten čovjek koji ima razvijen integritet i savjest i koji će sudjelovati u donošenju kvalitetnih rješenja u korist građana koji su mu iskazali povjerenje. Takvih saborskih zastupnika dosada bilo je na nažalost bit će jako malo ukoliko su nam poznati kriteriji (velike većine) stranka. Tu mislim na ono kada se prema vrhu isključivo i jedino napreduje po sistemu poslušnosti i bespogovornog pristajanja na sve što kaže politička vrhuška.
    Poznato nam je koji su motivi većine za ulazak u političke stranke, tu ne govorim o ideologiji jer su ideološka opredjeljenja nestala u trenutku kada su gotovo sve pol. stranke postale ujedinjene u sustavnom pljačkanju države. Želim naglasiti da je sustav postavljen na način da bez poslušnosti stranci ne možeš postati kandidatom za Sabor. U startu taj kriterij (stranačke pripadnosti) služi nam za eliminiranje onih koji kroz život napreduju samostalno i vlastitim trudom od onih koji idu prečicom pa radi zaposlenja ili pozicije na listi za Sabor doslovno pristaju na sve pa i na društvo kriminalaca. Upravo zbog toga tvrdim, saborski zastupnici koji radi pripadnosti i lojalnosti određenoj stranci (u koje većina ulazi radi koristi – ne radi ideologije) i koji pristaju donositi loše zakone u konačnici na štetu svojih građana, ne samo da nisu i ne mogu biti dobri saborski zastupnici već su prije svega loši ljudi. Sastav dosadašnjih saziva Sabora jasno potvrđuje moju tezu. Većina saborskih zastupnika su ljudi koji izvan stranke doslovno nisu ništa! Dobrog saborskog zastupnika (kao i svaku drugu osobu koja je u radnom odnosu) prije svega čini odgovornost prema poslu, u ovom slučaju još i više, svjesnost da se svakim novim zakonom život ljudi bespovratno mijenja na bolje ili na gore. Zbog toga dobar zastupnik svakodnevno će predano raditi na materijalima koji će postati zakon na način da će uvijek, bez obzira bila to njegova materija ili ne, tražiti mišljenje i pomoć struke, razmjenjivati će informacije s onima na koje se navedena zakonska rješenja trebaju odnositi sve u cilju boljeg uvida u to kako će apstraktna rješenja imati odraz u stvarnom životu vodeći računa o tome da se čuva pravna sigurnost i izbjegava donošenje nedorečenih zakona. Nažalost svjedoci smo da su saborski zastupnici tek poslušna glasačka mašinerija koja previše ne razmišlja glavom.
    2.Ukoliko me pitate može li nositelj izvršne vlasti (župan, gradonačelnik, načelnik) nastaviti obavljati svoju dužnost i istovremeno biti zastupnikom, smatram da pametan čovjek može. Nositelji izvršne vlasti biraju se neposredno od strane građana i isti bi trebali biti pravi kvalificirani predstavnici onih koji su ih izabrali da rješavaju konkretne probleme. Dakle ti ljudi trebali bi biti najpraktičniji i najpametniji izbor građana koji ih biraju. Kako bi nositelji izvršne vlasti trebali biti najbolje upoznati s problemima vezanim uz potrebe građana ali i limitima koje stvaraju zakonska rješenja. Smatram da kvalitetan nositelj izvršne vlasti može biti odličan saborski zastupnik. Ipak, kandidatura za Sabor više je nagrada za poslušnost a ne potreba da najbolji stranački kadar sudjeluje u zakonodavnoj vlasti.
    S druge strane da naši nositelji izvršne vlasti oko sebe imaju kvalitetan kadar a ne izmišljena radna mjesta i razne nekvalitetne suradnike, koji su više podobni a manje korisni, dakle da imaju stručnjake, tada bi kvalitetnije radili svoj dio posla – donosili dobre poslovne odluke pa ne bi imali problema kod dupliranja funkcija. Ovako nemamo niti kvalitetan upravljački kadar niti dobre službenike a do sada nismo niti imali dobre zastupnike pa je mirenje ove dvije funkcije gledano u prosjeku jako upitno.
    3. Osnovna pretpostavka ikakvom napretku RH je lustracija odgovornih i zabrana njihovog daljnjeg javnog i političkog rada te rješavanje kriminala vezanog uz pretvorbu i privatizaciju. Sva žalost i sva nesreća u Hrvatskoj započela je onog trenutka kada se šačica ljudi izdigla iznad naroda, opljačkala ga a sebe zaštitila zakonima pisanim po mjeri, pravosudnim kadrom koji donosi odluke po nalogu i saborskom većinom koju tvore ljudi iz mog odgovora na pitanja pod 1. i 2.
    Životni standard u Hrvatskoj popravit ćemo automatski u trenutku kada uvedemo vladavinu prava i pravnu sigurnost svih građana dakle kad napravimo reformu pravosuđa. Nadalje potrebno je promijeniti i ojačati ulogu Hrvatske narodne banke koja mora postati prava centralna banka. Osim reforme financijskog sustava, potrebno je izvršiti reformu javnih poduzeća koje treba profesionalizirati i očistiti od uhljebničkih kadrova. U tom slučaju javni natječaji neće se namještati, neće se zapošljavati podobni, zakoni se neće donositi na način da pogoduju određenoj grupi niti će se planski uništavati konkurencija. Dakle na prvom mjestu lustracija, poštivanje zakona – pravna sigurnost (dakle kvalitetan rad svih državnih institucija pa nikome neće pasti na pamet kršiti zakon), reforma financijskog sustava, reforma pravosuđa, reforma javnih poduzeća i reforma poreznog sustava, jednostavnija radna regulativa, što će posljedično imati za rezultat zapošljavanje najkvalitetnijeg kadra na odlučujućim pozicijama, jednake šanse za sve, podizanje gospodarske aktivnosti (tu mislim na jednostavnija pravila koja će omogućiti brzo ulaganje u industriju – proizvodnu djelatnost bez namjernog otezanja procedure radi uzimanja mita i ugovaranja provizije), razvoj poljoprivrede (jer imamo Bogom danu zemlju) po sistemu poticaja za ostvarenu proizvodnju i stočarstva kako bi aktivirali zapuštene krajeve u državi, čime bi posljedično smanjili uvozne kvote te omogućili povezivanje svih djelatnosti s turizmom (kako bi profit od istog bio stvarno naš a ne pofit uvozničkog lobija), jeftinija cijena rada čime bi se stimulirale investicije i smanjila nezaposlenost, porezno rasterećenje građana kako bi pojačali potrošnju te ukidanje svih davanja -parafiskalnih nameta koja imaju za cilj financiranje glomaznog državnog aparata. Tim jednostavnim rješenjima dugoročno bi se riješila nezaposlenost i posljedično izbjeglo bi se iseljavanje mahom mlade populacije te bi se postigla demografska obnova. Dakle trebaju nam suštinske reforme koje će dugoročno stabilizirati gospodarstvo, porezni sustav, mirovinski sustav, uravnotežiti proračun, stabilizirati zdravstvo, unaprijediti obrazovni sustav, uvažiti socijalne razlike, koji će omogućiti da mladi svoju budućnost i egzistenciju vide i ostvare u Hrvatskoj.
    4. Životni standard u našoj županiji popravit ćemo onog trenutka kada se riješimo svih starih političkih kadrova koji su kod nas vladari života i smrti, bez kojih doslovno ne možeš dobiti radno mjesto čistačice/a , dakle kad se riješimo ljudi koji su gori od nas, (ali koji se iako korumpirani i nesposobni, nalaze na najvažnijim pozicijama u društvu). Ti ljudi svjesno i namjerno koče razvoj županije. Odgovorno tvrdim, jako puno ljudi u svojim dnevnim razgovorima/debatama ponudi više dobrih rješenja nego li sve vlasti zajedno – zašto, zato što razmišljaju konstruktivno, oslobođeni od svog ega i potrebe da pod svaku cijenu zadrže poziciju. Na poziciji se može biti i ostati jedino ako si okružen glupljima od sebe, kad ti drugi ostaje podređen bez obzira na to što donosiš loše odluke jer se boji za svoju egzistenciju. Podređeni su uglavnom oni koji imaju malo i koji se boje da ne ostanu i bez toga jer su ih upravo političke stranke dovele u poziciju ovisnosti. Dakle samo ekonomski neovisan pojedinac je zaista slobodan u djelovanju i razmišljanju a slobodni nećemo biti dok se ne oslobodimo kriminalaca.  Dakle tek tada dolaskom pravih ljudi na čelo županije koja ima brojne komparativne prednosti, možemo iskoristiti sve naše kapacitete i proizvodno ojačati županiju prvenstveno u primarnom sektoru te postati najperspektivnije područje u Hrvatskoj. Dok se to ne dogodi ostat ćemo tu gdje jesmo, na začelju bez obzira na to što je naš župan predsjednik Hrvatske zajednice županija.

    5. Kako sam vijećnica Nezavisne liste Stipe Petrina još od 2009. godine, najveći dio pitanja u vezi kojih mi se građani obraćaju, ne samo ovih dana već i inače, problemi su vezani uz pravnu nesigurnost, sudske sporove, problemi koje građani imaju s nadređenima (političkim kadrom), traženje zaštite od šikaniranja, upozoravanje na razne nelogičnosti u radu državnih tijela te upućivanje na loše i nedorečene zakone koji građane stavljaju u loš položaj. Građani su u meni prepoznali osobu kojoj se s punim povjerenjem mogu obratiti upravo radi rješavanja svojih pravnih problema. Istovremeno veseli me ta razina povjerenja ali s druge strane žalosti me činjenica da građani više vjeruju Nezavisnoj listi Stipe Petrina, našim savjetima i prosudbama nego li institucijama sustava. Također plaši me činjenica da dan danas ljudi osjećaju doslovan strah ukoliko javno kritiziraju vlast! Zbog toga naši birači priželjkuju naš ulazak u Sabor kako bi konačno dobili narodne zastupnike, ljude koji će braniti njihove interese i koji će jasno i glasno, svima razumljivim jezikom govoriti o onome što je važno a to je prije svega potreba zaštite strateških resursa odnosno prirodnog bogatstva RH vodna infrastruktura, energetika, zemlja i more, čisti zrak, bogatstva su i resursi koji nikada ne smiju postati predmetom trgovine i zgrtanja kapitala. Ovog puta građani naše županije imati će prave zastupnike, za razliku od dosadašnjih koji su svojim glasom i podrškom lošim zakonskim rješenjima (iako su se smatrali dobrim ljudima u lošim strankama) cijelo vrijeme davali legitimitet tim istim strankama koje su rušile Hrvatsku.

    LUCIJA CVITAN, 9.na listi:

    lucijaCvitan

    1.Dobar saborski zastupnik je osoba koja je ustrajna u svojim namjerama i ciljevima,koja nije potkupljiva i kojemu taj posao nije lusuz,odnosno igra.Ta osoba prije svega mora biti vjerna svome narodu i održati dano obećanje,ne smije se oglušivati na postojeće probleme ljudi jer bez potpore tih ljudi nikad ne bi ni bio saborski zastupnik.Nije u redu obećati,a ne ispuniti obećanje.Obećanje treba svakome od nas biti OBAVEZA!

    2.Naravno da trebaju obnašati druge dužnosti, ukoliko se te dužnosti uklapaju u njihove nadležnosti.

    3. Jedno od ključnih rješenja je lustracija privrednog kriminala,učinjenog za privatizacije.Treba vratit novac u našu Hrvatsku,u naš narod koji je već odavno potlačen i iscrpljen.

    4.Treba otvoriti tvornice koje su ekološki prihvatljive i zaposliti mlade ljude,te im omogućiti normalan život.Isto tako treba nagradit svakog čovjeka za trud i ustrajnost u poslu.

    5. Ljude najviše uznemirava to što nemaju posao,a ako ga i imaju rade za minimalac tako da ni režije ne mogu platit s tim novcem.Žalosno je što se ljudi ubijaju od posla za nikakve novce i još dobiju otkaz ako se uopće pokušaju izborit za svoja prava.

    DAJANA SOKOL KERANOVIĆ, 10. na listi:

    dajanaSokolKeranovic (1)

    1. Mislim da dobrog saborskog zastupnika čini prvenstveno poštenje, moralnost i posvećenost svome radu. Dakako da se podrazumijeva i ¨rad na terenu¨, odnosno kontakt sa građanima, ali u Saboru se donose odluke, te u svakom slučaju treba biti nazočan na svakoj sjednici.

    2. Saborski zastupnici su izabrani da sudjeluju u radu Sabora i zastupaju interese i dobrobit građana ove zemlje, a ne da troše svoje vrijeme na raznorazne druge dužnosti, pa bilo one i izvršne. Zbog toga i imamo sliku Sabora kakva je danas.

    3. Prvenstveno zapošljavanje i otvaranje novih radnih mjesta kao osnovni preduvjet za bilo kakav napredak, jer kad obitelj ima posao i dobiva plaću, tada im i standard raste. To uključuje i privlačenje investicija u svim sektorima, te pojednostavljenje administrativnih procedura na svim razinama.

    4. Zapošljavanje i rješavanje stambenog pitanja.

    5. Dobar dio građana Knina još uvijek nema riješeno stambeno pitanje, a zna se da dio stanova stoji prazno, te je bilo upita kako i u kojem roku bi se to moglo riješiti. Također je veliki interes za zapošljavanje, jer iako je tvornica DIV otvorila dosta radnih mjesta, to je još uvijek nedovoljno za sve radno sposobne građane Knina, koji u nedostatku materijalnih sredstava za normalan život kreću tražiti svoju sreću u inozemstvu.

    HERMINA NAKIĆ CRLJEN, 13. na listi:

    herminaNakicCrljen

    1. Dobar saborski zastupnik treba biti „vox populi“ koji ga je odabrao, dakle stalno osluškivati bilo-dakle u ime i za račun naroda javno prezentirati probleme i biti bez susprezanja istinski zagovornik svih ideja svog biračkog tijela. Za dobrog saborskog zastupnika nije nužan visoki stupanj obrazovanja, ali bi bio poželjan da bude upoznat i lakše uđe u srž problematike o kojoj se raspravlja, ali ono što svakako dobrom saborskom zastupniku treba jeste izvrsno poznavanje Ustava Republike Hrvatske.Da bi saborski zastupnik bio dobar on prvenstveno treba biti (konstruktivno) aktivan u Saboru iz jednostavnog razloga-jer mu je to posao, tj. da se na vrijeme pripremi za sjednice, daje prijedloge, mišljenja, kao i replike.., iako ni rad na terenu nije zanemariv, upravo zbog onog što sam gore spomenula-osluhivanja bila nacije, pa je dobar saborski zastupnik onaj koji uspješno može pomiriti obje aktivnosti. Ukratko, dobar saborski zastupnik je onaj koji zanemaruje stranačku stegu i jedino i isključivo misli na svoje građane.

    2. Obje dužnosti su odgovorne i zahtijevaju maksimalan angažman jer u jednoj i drugoj zastupnik je onaj koji sudjeluje u odlučivanju i kreiranju propisa. Prema tome, držim da jedna i druga funkcija istovremeno sjedinjena u osobi saborskog zastupnika ne može se obnašati jednako kvalitetno. Prema mom mišljenju, saborski zastupnik trebao bi,da bi bio kvalitetan, obnašati samo tu funkciju, a ukoliko pak tome nije tako, smatram da bi se prvenstveno trebao fokusirati na svoje zastupničke ovlasti, te povremeno, uz dobru organizaciju posla, obnašati i neku izvršnu funkciju samo kao strateg, uz dostojnu supstituciju u osobi zamjenika za manje zahtjevne, operativne, poslove.

    3. Ključna rješenja koja bi mogla popraviti životni standard u Hrvatskoj su ulaganja u stvaranja novih vrijednosti, industriju, poljoprivredu, brodogradnju, turizam, čime bi se smanjio deficit robne razmjene; zatim smanjenje poreznih i drugih davanja za investicije u prioritetne gospodarske grane; brži proces ishodovanja dozvola.. U konačnici, rezultiralo bi to smanjenjem inozemnog duga, rastom broja zaposlenih i naposlijetku jačom kupovnom moći odnosno boljem životnom standardu jer Hrvatska je prosperitena država s najviše komparativnih prednosti, u kojoj sve te grane mogu biti „zlatna“ koka za daljnji razvoj i napredak. Također, više bi se pažnje trebalo posvetiti i ulaganjima u sve zastupljenije obnovljive izvore energije..te u ostale gospodarske grane koje su zamrle, odnosno nisu dovoljno razvijene: prehrambena industrija, tekstilna industrija, drvoprerađivačka industrija, metaloprerađivačka industrija, kemijska industrija, naftna industrija, elektroindustrija, graditeljstvo, trgovina, pomorstvo.

    4. Isto kao pod 3. Jer Šibenik ne odstupa znatno od hrvatskog prosjeka, s tim da bi Šibeniku, uz jačanje turizma, trebalo povratiti industriju od koje je nekad prehranjivao ne samo svoje žitelje nego i cijelu regiju.

    5. Najčešći problemi građana ogledaju se, što se samih izbora tiče, u razočaranosti strankom na vlasti, kao onom koja nije puno učinila nabolje, čak štoviše, prouzrokovala je (doduše formalnim euro preduvjetima), uslijed gorućih problema, veliku pošast-odlazak mladih stručnih ljudi u „obećane zemlje“, ali i razočarenje još više onom prethodnom opcijom koju vezuju uz „otimačinu“, mito, korupciju, nepotizam, zlouporabe položaja i ovlasti…Sve više građani spominju ili bojkot izbora ili okretanje novim nezavisnim političkim strujama, neopterećenima prošlošću sa izraženom iskrenom nakanom da konačno objedinjeni učine Hrvatsku zemlju primjerom.

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Zbog šverca migranata kod Knina pritvoren i kazneno...

    Policijski službenici Policijske postaje Knin proveli su kriminalističko istraživanja nad državljaninom Poljske zbog sumnje u počinjenje kaznenih djela šverca migranata i krivotvorenje isprave. U srijedu,...

    Održana velika akcija čišćenja mora i podmorja u...

    Prošloga se tjedna u ACI marini Vodice održala velika akcija čišćenja mora i podmorja. ACI d.d. već dugi niz godina potiče članove lokalnih zajednica...

    Bez struje u srijedu 24. travnja otok Murter,...

    U srijedu, 24. travnja od 9 do 12 sati bez električne energije bit će potrošači na području Tisnog, Ivinja, Jezera, Betine, Murtera, Pirovca, Pirovačkog...

    Deratizacija na području Općine Promina 24. i 25....

    Proljetna preventivna sustavna deratizacija Općine Promina bit će provedena u razdoblju od 24. do 25. travnja 2024. Deratizacija će se provesti parafinskim mamcima s...

    NAJNOVIJE

    Zbog šverca migranata kod Knina pritvoren i kazneno prijavljen Poljak (24)

    Policijski službenici Policijske postaje Knin proveli su kriminalističko istraživanja nad državljaninom Poljske zbog sumnje u počinjenje kaznenih djela šverca migranata i krivotvorenje isprave. U srijedu,...

    Održana velika akcija čišćenja mora i podmorja u ACI marini Vodice

    Prošloga se tjedna u ACI marini Vodice održala velika akcija čišćenja mora i podmorja. ACI d.d. već dugi niz godina potiče članove lokalnih zajednica...

    Bez struje u srijedu 24. travnja otok Murter, Tisno, Pirovac i okolica

    U srijedu, 24. travnja od 9 do 12 sati bez električne energije bit će potrošači na području Tisnog, Ivinja, Jezera, Betine, Murtera, Pirovca, Pirovačkog...

    Deratizacija na području Općine Promina 24. i 25. travnja

    Proljetna preventivna sustavna deratizacija Općine Promina bit će provedena u razdoblju od 24. do 25. travnja 2024. Deratizacija će se provesti parafinskim mamcima s...