Sporazumom o suradnji između Županije Šibensko-kninske i Turističke zajednice Šibensko-kninske županije pokrenut je projekt Brendiranja obiteljskog smještaja Šibensko-kninske županije.
Svjesni značaja i specifičnosti privatnog smještaja Šibensko-kninske županije, te činjenice kako se povećanjem kvalitete smještaja u postojećim kapacitetima i podizanjem razine usluga mogu stvoriti preduvjeti za jačanje glavne sezone te produženje iste, Turistička zajednica Šibensko-kninske županije zajedno sa sustavom Turističkih zajednica provodit će projekt u želji unaprjeđenja ponude, te povećanja kvalitete usluge i konkurentnosti obiteljskog smještaja.
Riječ je o skupini standarda i mjerila kojima se želi stvoriti nova osnova za povezivanje nositelja obiteljskog smještaja. Radi se o nadopuni postojećeg sustava kategorizacije s ciljem povećanja konkurentnosti i razine kvalitete apartmana, soba i kuća koje se privatno iznajmljuju.
Odlukom Župana Šibensko-kninskog, Gorana Pauka, formirano je Povjerenstvo za nadzor i praćenje projekta u sastavu: Marlena Floigl, pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo županije Šibensko-kninske, Željana Šikić, direktorica Turističke zajednice Šibensko-kninske županije, Ines Škaro, viša stručna suradnica Županijske gospodarske komore, Anita Grubišić, dekanica Veleučilišta Šibenik i Senka Dodig, ravnateljica Turističko-ugostiteljske škole Šibenik.
Nakon formiranja Povjerenstva, donesen je plan aktivnosti koji se sastoji od edukacijskih radionica za vlasnike obiteljskog smještaja, sa aktualnim temama: pregled zakonskih propisa vezanih za poslovanje obiteljskog smještaja, nadležnosti turističke i carinske inspekcije, sigurnosti u turizmu, dosadašnjih iskustava u brendiranju obiteljskog smještaja kroz primjere dobre prakse, kao i važnosti profesionalne fotografije u poslovanju, uređenja i opremanja interijera, te okućnice u duhu podneblja i e-marketinga.
Domaćinstva koja budu ispunjavala utvrđene standarde, dobit će oznaku kvalitete krovnog brenda, a koji će kontinuirano rasti, nadograđivati se i unaprjeđivati, sve u svrhu podizanja kvalitete turističke ponude obiteljskog smještaja, postizanje bolje tržišne prepoznatljivosti, pojačane promidžbe, specijalizacije prema različitim ciljnim skupinama, te stvaranja značajne strateške prednosti i preduvjeta za produženje sezone.