Novi video Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u kojem se promoviraju ljepote nacionalnih parkova uz komentar ‘Hrvatska će potratiti vaše vrijeme’ (‘Croatia will waste your time’) izazvao je ogromnu buru u hrvatskoj javnosti. I dok HTZ brani svoj slogan tvrdeći kako ‘provokativnim tehnikama nastoje privući pozornost turista’, poput brojnih građana, ni šibenskim turističkim djelatnicima objava HTZ-a nije ‘sjela’.

waste of time

-Osobno, mislim da su mogli odabrati adekvatniju poruku. Ne znam je li to nespretno prevedeno ili nije i nadam se da nam to neće utjecati na nadolazeću turističku sezonu jer imamo šansu, nažalost, zbog stiuacije na konkurentnim tržištima ostvariti rekordnu sezonu – kazao nam je prvi čovjek šibenskog turizma Dino Karađole.

Direktorica Turističke zajednice Šibensko-kninske županije Željana Šikić nije bila oduševljena našim pitanjem da prokomentira sporan slogan, ali smatra da to neće imati dalekosežne posljedice na broj dolazaka i noćenja turista u Hrvatskoj.

-Imamo tumačenje Ureda HTZ-a koje su dobili svi mediji, a to je da je riječ o PR fori – navodi Šikić. Nespretno izražavanje ljudi u HTZ-u izgleda ipak se neće odraziti na nadolazeću sezonu.

Šikić, naime, tvrdi kako se Hrvatska na svim dosadašnjim turističkim sajmovima pokazala top destinacijom.

-Primarno zbog sigurnosnih razloga na nama konkurentnim tržištima– ističe.

Čelnica vodičke Turističke zajednice Anita Franin Pečarica tvrdi kako se način oglašavanja kojeg je upotrijebio HTZ koristi i u drugim zemljama te nije neoubičajen. Zaključuje ipak kako izraz ‘traćenje vremena’ nije najsretniji izbor.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.