Više

    S novim ulaganjima Solarisa, Šibenik se stavlja uz rame Dubrovniku, Opatiji i Zagrebu

     

    Najbolji hoteli poznatih brendova Solaris Resorta i Milenij hoteli iz Opatije, od iduće će godine poslovati pod imenom Amadria Park. Novi brend, koji naglašava dugu tradiciju i obiteljske vrijednosti kao slijed višegodišnjih ulaganja u hotelske kapacitete, uvođenje novih sadržaja i podizanja kvalitete usluge, predstavili su danas u Zagrebu Goran Zrilić, član Uprave Amadria Parka, brend menadžerica Katarina Lilić i Ela Komlen, članica Uprave.

    Novi brend postupno će se uvoditi na tržište tijekom 2017. godine, a obuhvatit će hotele visoke kategorije sa četiri i pet zvjezdica. Od Solarisovih hotela, pod Amadria Parkom bit će Ivan, Jure i Andrija, dok su iz opatijskih Milenij hotela uključeni Milenij, Sveti Jakov, Royal, Grand hotel 4 opatijska cvijeta te Agava.

    – Solaris slavi 50 godina postojanja. Značajna je to obljetnica tvrtke i pokazatelj velike tradicije, posebice u našoj djelatnosti. Izgradnja novog brenda velika je potvrda kvalitete Solarisa koju smo uspjeli nametnuti na tržištu, dokaz da smo prihvaćeni i da cjelokupnu kvalitetu sada prezentiramo kroz Amadria Park. To je velika stvar kako za Solaris, tako i za Šibenik koji se, zahvaljujući promišljanjima lokalnih vlasti, razvija na pozitivan način, kazao je Zrilić na današnjoj konferenciji.

    15241917_10208920122737852_2819651762150280394_n

    Među prvim najznačajnijim potezima koje Amadria Park namjerava učiniti jest izgradnja Konvencijsko-konferencijskog centra, prvog takvog u Hrvatskoj koji predstavlja potpuno drugačiji pristup organizatora prema sudionicima i njihovim potrebama. Naime, kongresni prostori u pravilu su prenamijenjeni, ali kao takvi ne mogu odgovoriti na zahtjeve organizatora. U namjenskom konferencijskom centru, pak, bit će moguće organizirati evente od konferencija do banketa.

    – Riječ je o centru koji će se prostirati na šest tisuća kvadrata, imat će 11 dvorana i glavnu u koju stane 1.500 ljudi. Podrazumijevat će kompletnu tehničku podršku, izložbeni prostor, popratnu dvoranu za medije, svu sudionicima potrebnu infrastrukturu, jednokrevetne sobe za svakog sudionika ponaosob, ali i 1.500 parkirnih mjesta. Namjenskim konvencijskim centrom cilj nam je proširiti pred i posezonu, otvoriti nova radna mjesta i time povećati imidž Šibenika i Solarisa, kako bismo i dalje nastavili dokazivati našu kvalitetu, najavio je Zrilić.

    15284059_10208920122337842_2475703999144229660_n

    S ostvarenih 1,3 milijuna noćenja i 550 milijuna kuna prihoda, Solaris sa sadašnjih 1.060 zaposlenika odnosno 1.600 djelatnika zajedno s Opatijom, namjerava zaposliti dodatan broj ljudi.

    – Smatramo se stabilnom tvrtkom, ti objekti su prepoznati na tradicionalnim tržištima Njemačke, Austrije i Italije i ostalih, stoga očekujemo stabilan programirani rast kao i do sada. Djelatnici su važna karika u cijeloj priči, i cilj nam je povećati mjesece njihovog rada kako bismo ih još bolje mogli obučavati i podizati njihovu kvalitetu, objašnjava član Uprave novog brenda Amadria Park.

    U konvencijski centar ukupno će biti uloženo 58 milijuna kuna, od čega će Solaris uložiti 25 vlastitih sredstava, a ostalo će ‘pokriti’ dugoročni kredit.

    – Solaris prima 7.600 gostiju i velika je potreba za radnom snagom, pa se nadamo da ćemo moći zaposliti još više ljudi. U budućnosti u planu je i hotel za djelatnike, jer bi trebali doći do 1.700 radnika. Naša je prirodna želja da radimo cijelu godinu,  a za to morate imati ‘poklopljeno’ par stvari. Jedna je proizvod koji nudite na 12 mjeseci, a druga je destinacija. To je sinergija bez koje cjelogodišnji rad nije moguć. Dalmacija, s druge strane, sigurno treba i treću stvar, a to su avio linije koje se sve više otvaraju, najavljuju iz Britanije, Njemačke, Italije, i Šibenik je strateški u tom smislu odlično pozicioniran, optimističan je Zrilić, nadajući se da će Amadria Park svojom ponudom i kvalitetom usluge pozitivno utjecati na daljnji razvoj i pozicioniranje Opatije i Šibenika kao poželjnih turističkih i kongresnih destinacija.

    Novi hrvatski brend hotela nastojat će se još snažnije pozicionirati na domaćim i stranim tržištima, te još više naglasiti jedinstvenost hotela u grupaciji, poručila je članica Uprave Ela Komlen.

    – Ime ‘Amadria Park’ predstavlja složenicu od riječi ‘amare’, ‘adria’ i ‘park’ i označava ljubav prema Jadranskom moru i sklad s prirodom, što je vidljivo i u stiliziranom listu koji se pojavljuje kao znak novog brenda. To je znak nastavka ulaganja u kvalitetu rada i bolje uvjete našim zaposlenicima. Te vrijednosti odnos su prema zaposlenicima i oznaka su autentičnosti, jer držimo do tradicije koju ne želimo upotrebljavati korporativno, nego individualno, objasnila je Komlen.

    15253567_10208920124017884_5595541992121171200_n

    Amadria Park temelji se na slobodi izbora između različitih kvalitetnih opcija, stalnom unaprjeđenju razine usluge i osobnom pristupu svakome gostu.

    – Cilj nam je gostima koji dolaze na odmor pružiti toplu, obiteljsku atmosferu, poručila je Katarina Lilić, brend menadžerica Amadria Parka.

    Uz novi brend bit će povezani i dodatni sadržaji, Gastro World, Royal beach Club, Dalmatinsko Etno selo, En Vogue beach club, Galija i Aqua park Dalmacija. Nazivi Solaris i Milenij koristit će se za ostale hotele i proizvode koji će, planiraju, tijekom iduće tri godine biti obnovljeni i integrirani u novi brend.

    15267928_10208920122897856_5098173394609739017_n

    – Hotel Milenij perjanica je cijele grupe. Svaka godine intenzivno ulažemo u njega i prepoznati smo i šire od Kvarnera. Spajanje s prekrasnim Šibenikom daje novi zamah, jer obje destinacije rade prekrasno. Imamo kvalitetne djelatnike koji zapravo imaju prvi kontakt s našim gostima. Posebno smo poznati po gastro ponudi, čokoladama, a rekonstruiramo i novu vilu koja će postati restoran. Ulaže se u postojeći konferencijski centar koji će se zvati 26/7, simbolično povezan s Danom grada Opatije, ali i vremenom koje sve više dobiva na značaju. Najviše pažnje pridajemo zaposlenicima jer su oni nosioci brenda. Bez njihova odnosa prema gostima i znanja – nema zadovoljnog gosta i obrnuto, zaključila je Komlen.

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    FOTO Zabok odnio bodove u dosta komornoj atmosferi...

    Pukla je pobjednička mini-serija Šibenke. Stala je na dvije pobjede, Zabok je, na polupunom (ili polupraznom) Baldekinu, u poprilično komornoj atmosferi, bez huka Funcuta,...

    Telegram doznaje: Milanoviću se obećalo 57 zastupnika, čeka...

    Rijeke pravde su, kako doznajemo, dosad već okupili 57 zastupnika koji bi za mandatara podržali Zorana Milanovića. Osim SDP-a i koalicijskih partnera te stranke,...

    Neugodno iznenađenje jutro nakon izbora: Pogledajte kakvu su...

    Jutro nakon što su održani parlamentarni izbori, a još se nisu slegnuli niti prvi dojmovi, stiže prva najava poskupljenja - piše Jutarnji. A1, naime, svoje...

    Večer s Arijanom Čulinom u Narodnoj knjižnici Knin

    U Narodnoj knjižnici Knin u utorak, 23. travnja u 19 sati Arijana Čulina, glumica, pjevačica, slikarica, stand up komičarka i autorica književnih hitova, među...

    NAJNOVIJE

    FOTO Zabok odnio bodove u dosta komornoj atmosferi na Baldekinu, play off i dalje je dohvatljiv narančastima

    Pukla je pobjednička mini-serija Šibenke. Stala je na dvije pobjede, Zabok je, na polupunom (ili polupraznom) Baldekinu, u poprilično komornoj atmosferi, bez huka Funcuta,...

    Telegram doznaje: Milanoviću se obećalo 57 zastupnika, čeka se odluka Mosta, dobili smo komentar Nikole Grmoje

    Rijeke pravde su, kako doznajemo, dosad već okupili 57 zastupnika koji bi za mandatara podržali Zorana Milanovića. Osim SDP-a i koalicijskih partnera te stranke,...

    Neugodno iznenađenje jutro nakon izbora: Pogledajte kakvu su poruku dobili korisnici A1

    Jutro nakon što su održani parlamentarni izbori, a još se nisu slegnuli niti prvi dojmovi, stiže prva najava poskupljenja - piše Jutarnji. A1, naime, svoje...

    Večer s Arijanom Čulinom u Narodnoj knjižnici Knin

    U Narodnoj knjižnici Knin u utorak, 23. travnja u 19 sati Arijana Čulina, glumica, pjevačica, slikarica, stand up komičarka i autorica književnih hitova, među...