" "
Više

    " "

    Pariz, New York, Šibenik – najpopularniji brend naočala s dioptrijom u šibenskom koncept dućanu LuLu&Brands

     

    Kad su 2010. svoje ideje odlučil pretvorti u stvarnost tri prijatelja iz djetinjstva Charles BRUN, Xavier AGUERA i Quentin COUTURIER nisu ni sanjala da će postići međunarodni uspjeh. Oni su te godine osmislili naočale na stalku, inspirirani olovkama kojima se poslužuju klijenti banaka na šalterima. Naočale su doživjele instant uspjeh te su ih nazvali  – See Up.  Iako su glavni kupci bile banke, mnogo ljudi ih je željelo imati i kod kuće pa su iz tog razloga izdali novu kolekciju za osobnu upotrebu – See Home. Zajedno sa ovom, izdali su i kolekciju See Magnet – naočale s magnetom koje se drže na hladnjaku.

    lulu-naocale-011216-17

    Sve te kolekcije zajedno su ujedinili u jedno ime – See Concept te su ubrzo, 2013., izdali kolekciju naočala za čitanje te ubrzo nakon toga i sunčane naočale s dioptrijom i bez. Dizajn je bio jednostavan i trendi, a istovremeno su bile kvalitetne i cjenovno prihvatljive. See Concept naočale su vrlo brzo stvorile veliku nišu obožavatelja i kolekcionara na tržištu.

    Danas, See Concept ima 3.500 prodajnih mjesta na svijetu, kolaboracije sa nekoliko poznatih svjetskih umjetnika i trgovina te svoje punktove u najpoznatijim svjetskim robnim kućama i koncept trgovinama poput londonskog Harrodsa, Bloomingdalesa, pariškog Colette-a, njujorške MoMa-e i drugih.

    lulu-naocale-011216-9

    lulu-naocale-011216-14

    S obzirom na to da su dobili veliku nagradu Unibala Rodamco-a za mlade poduzetnike i kreatore, osnivači See Concept-a dugovali su sami sebi to da još više prošire svoje horizonte. U ožujku su ove godine, tako otvorili svoj prvi dućan u šik okruženju Carrousel du Louvre-a u Parizu. Dućan je između Swatcha i Apple-a – dva velika brenda koji su im pri stvaranju See Concepta bili svojevrsni konceptualni i estetski uzori.

    Od ove jeseni, See Concept naočale ekskluzivno za Dalmaciju možete pronaći u šibenskom LuLu&Brands koncept dućanu u ulici Fausta Vrančića 10. 

    Ove izrazito lagane i fleksibilne naočale prikladne su za sve dobne skupine i za sve prilike. Naočale dolaze u svojoj kultnoj i prepoznatljivoj ambalaži (kutija i mekana futrola) te su postale potpuni must-have u svim kulturnim, modnim i intelektualnim krugovima diljem svijeta. Nose ih ikone poput Ines de la Fressange te Christiana Louboutina do mnogih svjetskih modnih i lifestyle blogera.

    See Concept kolekcija sastoji se od naočala za čitanje u 5 oblika i 11 bojasunčanih naočala s dioptrijom do +3 i 10 boja i u metaliziranoj verziji – jedinstven proizvod diljem svijeta.

    lulu-naocale-011216-2

    lulu-naocale-011216-3

    lulu-naocale-011216-6

    Tu su i sunčane naočale bez korekcije vida pogodne za sve, dostupne u 3 oblika i 10 boja. One su također dostupne u metaliziranoj verziji u 3 oblika i 4 boje.

    Kolekcija sadržava i jako popularne Screen modele – naočale koje za 40% smanjuju štetan utjecaj plavog svijetla koje je prisutno u ekranima monitora, računala, tableta i televizora. Ove naočale dostupne su u 3 oblika i 7 boja.

    lulu-naocale-011216-4

    Brend je poznat i po modelu Junior: sunčanim naočalama dostupnim u 3 oblika i 10 boja, metaliziranim sunčanim naočalama u 3 oblika i 4 boje te Screen naočalama dostupnim u 3 oblika i 7 boja.

    lulu-naocale-011216-10

    lulu-naocale-011216-12

    Važno je napomenut da se kupljeni See Concept dioptrijski okviri mogu koristiti za prenamjenu i postavljanje bilo kojih drugih stakala, ovisno o potrebama kupca.

    Najnoviji dodatak stalnim kolekcijama brenda See Concept je linija Glacier – sunčanih naočala za skijanje, inovativnog i stylish dizajna koji je već oborio skijaše, ali i fashioniste diljem svijeta.

    lulu-naocale-011216-1

    Osim vrhunske kvalitete izrade, iznimne ugodnosti i moderne estetike i dizajna, See Concept ima još jednu veliku prednost u svojoj kategoriji, a to je cijena. Naime, cijene naočala kreću se u rasponu od 329 kn do 569 kn koliko iznosi najskuplji model kuće, onaj Glacier sunčanih naočala.

    Doznajte više na prodajnom mjestu LuLu&Brands Concept Store u ulici Fausta Vrančića 10 u Šibeniku, a uskoro i u centru Dalmare. Naime, LuLu&Brands ove subote otvara izložbeno-prodajni prostor LuLu&Brands Holiday HotSpot u sklopu programa Zimska bajka, koji će se u prosincu odvijati na glavnom trgu centra.

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Crnica igra za povratak serije u Pulu: ‘Moramo...

    Malonogometaši Crnice igraju večeras za ostanak u igri, za prolongiranje kraja sezone. Za to će im trebati pobjeda protiv Pule u drugoj utakmici četvrtfinala...

    Fešta od košarke na Baldekinu, Šibenka protiv favoriziranog...

    U subotu je na Baldekinu nova fešta od košarke. Šibenka dočekuje Zadar u klasiku hrvatske košarke, pred, vjerujemo, punim tribinama. Gosti su, jasno, favoriti,...

    Zekanoviću vrata Sabora mogu zalupiti samo preferencijalni glasovi...

    HDZ zna – zna jako dobro kako potpuno marginalnog političara uvesti u Sabor. Jednom su to već napravili pa će opet 'šlepati' fenjeraša hrvatske...

    Udruženje obrtnika Šibenik obilježava 20 godina organiziranja Uskrsnog...

    U Udruženje obrtnika Šibenik s ponosom se prisjećaju prvog Uskrsnog doručka kojeg je 2004. godine  Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika  pri Udruženju obrtnika Šibenik ...

    NAJNOVIJE

    Crnica igra za povratak serije u Pulu: ‘Moramo pokazati zašto smo tu gdje jesmo’

    Malonogometaši Crnice igraju večeras za ostanak u igri, za prolongiranje kraja sezone. Za to će im trebati pobjeda protiv Pule u drugoj utakmici četvrtfinala...

    Fešta od košarke na Baldekinu, Šibenka protiv favoriziranog Zadra traži prekid crnog niza

    U subotu je na Baldekinu nova fešta od košarke. Šibenka dočekuje Zadar u klasiku hrvatske košarke, pred, vjerujemo, punim tribinama. Gosti su, jasno, favoriti,...

    Zekanoviću vrata Sabora mogu zalupiti samo preferencijalni glasovi nezadovoljnih u HDZ-u

    HDZ zna – zna jako dobro kako potpuno marginalnog političara uvesti u Sabor. Jednom su to već napravili pa će opet 'šlepati' fenjeraša hrvatske...

    Udruženje obrtnika Šibenik obilježava 20 godina organiziranja Uskrsnog doručka

    U Udruženje obrtnika Šibenik s ponosom se prisjećaju prvog Uskrsnog doručka kojeg je 2004. godine  Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika  pri Udruženju obrtnika Šibenik ...