Boris Dukić, nekadašnji predsjednik Gradskog odbora HSS Šibenik, a sada nezavisni kandidat i predsjednik Mjesnog odbora Zaton, na danas održanoj konferenciji za novinare kod zatonskog rotora, objavio je kako se njegova Nezavisna lista ‘Za Zaton’ dogovorila podržati kandidaturu Željka Burića za još jedan mandat gradonačelnika Šibenika. Uz Dukića i Burića na konferenciji su bili Danijel Mileta i Paško Rakić, kandidati HDZ-a za zamjenike gradonačelnika Šibenika te istaknuti Zatonjani koji podržavaju smjer u kojem se razvijaju projekti u Šibeniku i njegovim mjesnim odborima.

zaton buric dukic 020517 5

– Ovom prilikom zahvaljujem gradonačelniku Buriću na podršci našim inicijativama da Zaton učinimo boljim i ugodnijim mjestom za život. Odluku da podržimo kandidaturu aktualnog gradonačelnika Željka Burića donijeli smo jer je suradnja ove gradske uprave s MO Zaton u protekle četiri godine bila izuzetno dobra i što su u tijeku novi projekti za Zaton. Zbog tog partnerskog odnosa i brige za sve mjesne odbore pristao sam, zajedno s ostalim članovima moje nezavisne liste, podržati  gradonačelnika Burića za sljedeći mandat i priključiti se njegovoj listi za gradsko vijeće. Prije svih važnih projekata izdvojit ću projekt kanalizacije za Zaton. Na nedavno održanom zboru građana tu kod nas gradonačelnik Burić obvezao se riješiti to ključno zatonsko pitanje. Odmaknu je već i projekt mrtvačnice i kapelice na groblju jer Zaton iz dana u dan postaje sve urbanija cjelina i stari način ispraćaja naših najmilijih nije dobar. Nakon 30 godina Zaton je sa poludnevnog vrtića, preklani krenuo na cjelodnevni program i rezultat je takav da ove godine imamo višak djece i već je u suradnji s današnjom gradskom upravom taj problem riješen na način da će se vrtić u Zatonu prostorno proširiti i dodatno zaposliti potrebno osoblje, kazao je Dukić.

zaton buric dukic 020517 6

Naglasivši kako je suradnja s Mjesnim odborom Zaton bila izvanredna, gradonačelnik Burić kazao je kako mu je uvijek zadovoljstvo doći u Zaton i vidjeti koliko toga se tu napravilo jer je sve ono o čemu su razgovarali i za što je rečeno da će biti napravljeno – i napravljeno.

– Nastavak suradnje, ja se nadam, i u iduće četiri godine, je svakako projekt svih projekata i rješenje problema sustava odvodnje u samom Zatonu. Taj projekt odvodnje u Zatonu, u razgovorima s EBRD-om i Hrvatskim vodama, prihvaćen je kao dio projekta odvodnje u gradu Šibeniku. Riječ je o specifičnom projektu jer se Zaton ne može spojiti ni na jedan krak postojećeg kolektora. Bez obzira što neki kandidati pričaju o jedinstvenom projektu odvodnje Raslina-Zaton to je nemoguće jer će se Raslina spajati na dio šibenskog kolektora od Bilica i Meteriza, a Zaton će imati potpuno individualan sustav odvodnje, najavio je Burić.

zaton buric dukic 020517 1

Govoreći o suradnji sa Zatonom, Burić je rekao kako je riječ o njegovoj percepciji administrativne zone grada kao jedinstvenog područja, ali i svakog dijela sa svojim specifičnostima i problemima.

– Zato tu i jesmo, i jedni i drugi, da ih koordiniramo i riješimo. Važan preduvjet ovih rezultata kvalitetna je i učestala komunikacija predsjednika mjesnih odbora i gradske vlasti, čime se stječe pravovremen uvid u potrebe na terenu te traže adekvatna i brza rješenja. Upravo to je rezultiralo i željom i voljom da se suradnja nastavi što smo objeručke prihvatili. Zbog toga se zahvaljujem i gospodinu Dukiću na potpori te me veseli što jedan ovakav iskusan i uspješan kandidat donosi dodatnu snagu i kredibilitet našoj listi, rekao je gradonačelnik Burić.

zaton buric dukic 020517 2

Gradonačelnik je najavio i rješavanje problema sportske dvorane u Zatonu koja će najvjerojatnije ući u skrb Sportskih objekata grada Šibenik, te rekonstrukciju križanja na izlazu na Jadransku magistralu gdje je u dogovoru s Hrvatskim cestama već krenula izrada projekta koji će osigurati i sigurno skretanje lijevo. Govoreći o nezadovoljstvu Zatonjana brojem autobusnih linija, Burić je ponovno naglasio ulogu Mjesnog odbora koji će u razgovorima s mještanima doći do realnih potreba građana, a potom će Grad s koncesionarom ugovoriti takvu učestalost i satnicu autobusnih linija.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.