Dodjelom nagrada i projekcijom nagrađenih filmova sinoć je završio sedmi međunarodni festival animacije Supertoon.
U šest festivalskih dana, na pet gradskih trgova u Šibeniku prikazano je preko 400 filmova, od čega 160 u natjecateljskom programu. Kroz natjecateljske programe i panorame šibenska publika imala je priliku upoznati animirane filmove i autore iz svih kutaka svijeta, upoznati se s poviješću animacije, animiranim reklamama i glazbenim spotovima, a od ove godine publika je mogla pogledati i najbolje svjetske studentske radove.
Ujedno, publika je mogla posjetiti izložbu Mirona Milića, poznatog hrvatskog umjetnika koji je i autor plakata sedmog Supertoon-a. Dok su tri slike inspirirane umjetnikovim izborom haiku-a, na četvrtoj su pokrivala za glavu poznatih povijesnih osoba, s čim je autor htio pokazati kako su svi imali potrebu izdvojiti se od ostalih.
U kategoriji kratkometražnog igranog animiranog filma za djecu, žiri sastavljen od djece s radionica, najboljim je ocijenio film ‘3 Little Ninjas Delivery Service: In distress’, autora Slaeys Kima i Rhellam Karim iz Belgije.
U kategoriji kratkog animiranog studentskog filma, posebno priznanje su dobili filmovi ‘AM/FM’ Britanca Thomasa Hicksa, ‘Merlot’ autorica Giulie Martinelli i Marte Gennari iz Italije, ‘whatever the weather’ autora Rema Scherrera iz Švicarske. Grand prix u ovoj kategoriji i kipić Supertoonka osvojio je film ‘Sea Child’ Minhe Kim iz Velike Britanije.
U kategoriji kratkih animiranih filmova posebno priznanje žirija osvojili su filmovi ‘Sore eyes for infinity’, autorice Elli Vuorinen iz Švicarske, ‘Wicked girl’ Ayce Katral iz Francuske te ‘The last quest’ Božidara Trkulje. Grand Prix u ovoj kategoriji osvojio je film ‘Hedgehog’s home’ autorice Eve Cvijanović.
Posebno priznanje u kategriji animiranog spota osvojio je spot grupe Radiohead za pjesmu ‘Burn the witch’ britanskog autora Chrisa Hopewella, dok je glavnu nagradu osvojio Quentin Baillieux iz Francuske za spot Charles X-a ‘Can you do it?’.
Zanimljiva kategorija je i ona animiranih reklama, a posebno priznanje je osvojio Hugo Ramirez za ‘Nekfeu: J’ai fait la fnac’. Grand Prix je osvojila reklama ‘Etiquette: Go transit’ autora Fluorescent hill iz Kanade.
Šibenik se opet pokazao kao izvrstan domaćin festivala koji je svih šest dana živio u ritmu s gradom.
– Rasprostrli smo se na pet gradskih lokacija na kojima su održane projekcije iz šest natjecateljskih programa, panorame, popratnih programa, a ne smijemo zaboraviti dječje radionice. Iznimno smo zadovoljni i s brojem posjetitelja i interesom koji su Šibenčani pokazali za animirane filmove, kazao je jedan od organizatora Supertoon-a, Slave Lukarov, zahvalivši još jednom svim volonterima, Hrvatskom audiovizualnom centru, Gradu Šibeniku, TZ Grada Šibenika i ostalim prijateljima koji su podržali festival.