Više

Po čemu će šibenski sportaši i sportašice pamtiti staru, a što priželjkuju u novoj godini

Ispratili smo staru, 2017., i zakoračili u novu, 2018. godinu. Koja će, nadamo se , biti uspješna za šibenski sport. To je, usudit ćemo se kazati, najzdravije tkivo našeg društva, nešto čime se jako ponosimo. Naši sportaši priuštili su nam puno veselja u prošlog godini, puno trenutaka za pamćenje, o čemu se možete osvjedočiti u našem tradicionalnom sportskom rezimeu. Ne sumnjamo da će tako biti i u ovoj pred nama. Što su si oni zaželjeli u 2018., odnosno po čemu će pamtiti sportsku 2017. provjerili smo iz prve ruke, od samih šibenskih sportaša i sportašica.

Martin Vukorepa (nogometaš, HNK Šibenik)

nk-sibenik-martin-vukorepa

Što ću pamtiti u 2017.? Uh, puno je toga bilo. Osobno, posebno ću pamtiti to što sam postao kapetan Šibenika, kluba za koji navijam od malih nogu. Sjećam se, prvi put sam kapetansku traku ponio protiv Solina, što mi je bila prva utakmica nakon oporavka od ozljede. Bio je to poseban osjećaj, stvarno je posebna čast tako mlad biti kapetan kluba s takvom tradicijom. Što se tiče 2018., najveća mi je želja, jasno, ući sa Šibenikom u prvu ligu. To mi je najvažnije, važnije od iti jednog osobnog postignuća, da uspijemo kao ekipa.

Anđa Jelavić (izbornica hrvatske ženske košarkaške reprezentacije)

andja

Imenovanje izbornicom seniorske reprezentacije sigurno je nešto po ćemu ću pamtiti prošlu godinu. To je velika čast, ali i obveza. Jasno, i sportske želje u 2018. vezane su uz reprezentaciju, a to je plasman na Europsko prvenstvo. Ekipa je pomlađena, idemo korak po korak. Ono što me veseli jest da nakon uvodnog poraza od Češke cure nisu pale, već su par dana kasnije odigrale vrhunski protiv Italije i pobijedile. Zato s optimizmom gledam na nastavak kvalifikacija, na sljedeće dvije utakmice, protiv Makedonije i Švedske, obje gostujuće. Najvažnije je da ne poletimo, da smo čvrstio na zemlji, da maksimalno koncentrirano odrađujemo posao. Onda će se, vjerujem trud isplatiti.

Marin Desabota (jedriličar, JK Val)

SPORT-marin desabota (2)

U prošloj sam godini, kada je jedrenje u pitanju, bio orijentiran na krstaše, odnosno na ORC klasu. Ono što se pamti jest da je naša posada (Ladies First) osvojila ukupno prvo mjesto u ‘maloj’, B skupini ORC D-Marin Kupu . Što se tiče želja u 2018. teško mi je izdvojiti nešto. Najvažnije je mi da što više jedrim, da moja ekipa nastupi na što više regata.

Nives Radić (kickbokserica i trenerica, KBK Dalmatino)

nives radic

Prošlu godinu pamtit ću prije svega po klupskim uspjesima Dalmatina. Točnije, po uspjehu kolegice Karmele Makelje koja je osvojila seniorski naslov prvakinje Hrvatske, te broncu na Svjetskom prvenstvu. To mi je izuzetno drago kao njezinoj kolegici, sutrenerici, prijateljici. Što se tiče godine pred nama, želje su također vezane uz klub. Dakle, što bolji nastupi naših članova i članica na državnim prvenstvima, te naravno nastavak reprezentativnih uspjeha.

Dragan Vuković (malonogometaš, MNK Crnica)

dragan vukovic 6

Plasman u prvu ligu s Crnicom, što su sanjale generacije kluba s Baldekina, sigurno je ono što će se pamtiti u 2017. Bila je to općenito jako uspješna godina za Crnicu, žao mi je samo što nismo uzeli Kup Dalmacije, jer bi tako bila još uspješnija. U novoj godini cilj je plasirati se u play off domaćeg prvenstva, tim više jer smo vidjeli da možemo. Što se tiče mojih osobnih igara, najvažnije mi je da budem zdrav, dakle da ne bude ozljeda, a ostalo će sve doći na svoje.

Domagoj Bašić (košarkaš, GKK Šibenik)

domagoj basic

U prošloj godini dogodilo se puno toga lijepoga i na privatnom i na sportskom planu. Na onom klupskom u pamćenje mi se urezao onaj doček kojeg su nam u dva sata u noći priredili Funcuti, nakon povratka iz Ludbrega gdje smo pobjedom nad Cedevitom osigurali prvo mjesto u regularnom dijelu prvenstva. To je bilo nešto zaista posebno. U ovoj, pak, godini želja je ući u play off i pokušati otići što dalje. Već sada smo kao momčad napravili ono što mnogi nisu ni sanjali da možemo, pa se ne bih bunio da nastavimo u istom ritmu.

Frane Filip Garma (veslač, VK Krka)

vk krka frane filip garma 220517 3

Zlatna medalja s Europskog juniorskog prvenstva u četvercu s kormilarom sigurno je ono što je obilježilo moju sportsku 2017. godinu. Bio je to vrhunac moje dosadašnje veslačke karijere, nešto što ću, vjerujem, zauvijek pamtiti. Što se tiče nove godine, s obzirom da sam zakoračio među seniore, najveća je želja plasirati se s kolegama na U23 Europsko prvenstvo.

(foto: ŠP arhiva, Milan Balaban, JK Val, facebook)

- Advertisment -

NAJNOVIJE

Vatrogasci gase nepristupačni teren blizu Mrzle vale, ali...

Požar koji je izbio oko 20 sati u Žaboriću kod Mrzle vale još nije ugašen, a na terenu je 15 vatrogasaca. - Gašenje ide sporo...

Restović: Mislim da će dani pred nama donijeti...

Prema još uvijek privremenim rezultatima sa 35 posto biračkih mjesta u 9. izbornoj jedinici SDP-ova koalicija 'Rijeke pravde' dobit će tri mandata u Saboru....

Željko Burić: HDZ je pobjednik izbora, a Andrej...

Željko Burić, predsjednik županijskog odbora HDZ-a i posljednji na kandidacijskoj listi u Devetoj izbornoj jedinici zadovoljan je prvim rezultatima koji toj stranici daju 8...

U 9. izbornoj jedinici 7 HDZ-u, 3 SDP-u,...

Zatvorena su birališta na parlamentarnim izborima, točno u 19 sati objavljene su prve izlazne ankete. HDZ i partneri prema prvim izlaznim anketama su osvojili...

NAJNOVIJE

Vatrogasci gase nepristupačni teren blizu Mrzle vale, ali vatra se ne širi

Restović: Mislim da će dani pred nama donijeti dogovor o Vladi bez HDZ-a

Željko Burić: HDZ je pobjednik izbora, a Andrej Plenković treći će put biti premijer