" "
Više

    " "

    ApartmanInfo savjetuje kako napuniti apartmane

     

    Bavite li se iznajmljivanjem privatnog smještaja već duže vrijeme, ali vam popunjenost i uspjeh svake sezone ovisi isključivo o agencijama? Želite li tek postati privatni iznajmljivač, ali ne znate kako privući goste i popuniti u potpunosti smještajne kapacitete? Gdje se oglasiti te je li potrebno izraditi vlastitu web stranicu ili je već profil na društvenim mrežama dovoljan? Ovo su samo neka od najčešćih pitanja s kojima se svakodnevno susreće velik dio privatnih iznajmljivača. U nastavku ćemo pokušati dati odgovor na neka od njih.

    Napredovanje tehnologije, kako i na sve ostalo, utječe i na poslovanje privatnih iznajmljivača.  Tako je jedna od najbitnijih stavki za uspješnost poslovanja postala on-line prezentacija. Drugim riječima, prisutnost na web portalima specijaliziranim za oglašavanje, tražilicama poput Google-a te društvenim mrežama poput Facebook-a bitno utječe na popunjenost smještajnih kapaciteta, a samim time i na profitabilnost poslovanja. Privatni iznajmljivači polako shvaćaju važnost takvog oglašavanja te se prilagođavaju novonastalim uvjetima u poslovanju. U isto vrijeme, povećana turistička potražnja dovodi do eksplozije portala, agencija i ostalih on-line stranica koje nude razne tipove oglašavanja obećavajući pritom veliku popunjenost. U tom se trenutku kod većine privatnih iznajmljivača javljaju brojna pitanja, kako i koga zapravo odabrati za oglašavanje koje će stvarno i doprinijeti ostvarenju maksimalnog profita, kome pritom vjerovati te koliko će to oglašavanje na kraju koštati.

    Oglašavanje privatnog smještaja na internetu možemo općenito podijeliti u dva osnovna modela, oglašavanje uz proviziju (agencijski tip poslovanja) te oglašavanje uz direktni kontakt s gostima (samostalno poslovanje te direktna komunikacija s gostima bez plaćanja provizije agencijama).

    Model oglašavanja uz direktan kontakt daje Vam veću slobodu i fleksibilnost u poslovanju

    Model poslovanja privatnih iznajmljivača uz direktan kontakt s gostima pokazao se kao dugoročno održiviji, a i samim time i uspješniji način oglašavanja. Kroz naveden model oglašavanja svaki privatni iznajmljivač prezentira svoje smještajne jedinice na specijaliziranim web stranicama i portalima na njemu njemu najprikladniji način. Isto tako, direktno komunicira sa svojim gostima što zapravo znači da sve uvjete rezervacija i cijena smještaja formira u dogovoru sa svakim pojedinačnim gostom.

    Ovakav model iznajmljivaču daje veću slobodu, fleksibilnost i profitabilnost u poslovanju. Pitate se zašto?! Krenimo redom, privatni iznajmljivač je taj koji ugovara i slaže raspored zauzetosti smještajnih jedinica. Naravno da će te se Vi kao privatni iznajmljivač zasigurno potruditi više od same agencije da postignete maksimalnu popunjenost kako kroz čitavu sezonu tako i kroz predsezonu i post-sezonu, tj. kroz ovakav model privatni iznajmljivač može izbjeći razmake od nekoliko dana u popunjenosti smještaja, a koje se vrlo česte događaju u poslovanju s agencijama.

    Ne plaćate visoku agencijsku proviziju te stoga možete biti fleksibilniji pri utvrđivanju cijena smještaja, a samim time i konkurentniji. Ono što je ipak najvažnije u ovom modelu poslovanja je činjenica da imate direktan kontakt s gostima za sve njihove nedoumice, dodatna pitanja i probleme, a što najčešće rezultira njihovim ponovnim dolaskom.

    Želite li ovakav način poslovanja, posjetite ApartmanInfo.hr, specijalizirani portal i jedan od vodećih kataloga privatnog smještaja u Hrvatskoj. ApartmanInfo.hr omogućuje privatnim iznajmljivačima besplatni osnovni oglas na čak 12 najvažnijih europskih tržišta te direktan kontakt sa svojim gostima bez plaćanja naknada i provizija.

    2

    S druge pak strane,  oglašavanje uz proviziju (agencijski tip poslovanja) klasični je model oglašavanja koji funkcionira po principu turističke agencije odnosno agencija (u ovom slučaju internet oglašivač) naplaćuje proviziju po ostvarenoj rezervaciji. Ovisno o poslovanju agencije, iznos provizije može snositi gost, iznajmljivač ili oboje (što je i najčešća varijanta). Agencije imaju svojih prednosti, pogotovo kod iznajmljivača koji jednostavno nemaju vremena aktivnije se posvetiti oglašavanju. S obzirom na veliku popularnost takvih stranica u svjetskim razmjerima, manje je truda i vremena potrebno da se postigne veći broj broj upita odnosno rezervacija.

    Međutim, ovakav način poslovanja ima i svojih nedostatka. Najveći je upravo to da se gotovo uvijek provizija naplaćuje od Vas kao iznajmljivača te ste zato primorani povisiti cijenu smještaja za iznos agencijske provizije ili ako ne želite prebaciti teret agencije na gosta, krajnja zarada bit će Vam niža za iznos agencijske provizije. Također, gosti će možda biti i voljni platiti višu cijenu, ali će u tom slučaju njihova očekivanja biti veća. Vrlo često o tome privatni iznajmljivači ne vode brigu pa ih to dovede do lošijih ocjena i raznih ucjena od strane gostiju što u konačnici dovodi do smanjenja profita u budućnosti jer će loše ocjene itekako utjecati na gubitak potencijalnih gostiju.

    Osim toga, različite agencije i portali imaju različite uvjete poslovanja koji su najčešće vrlo povoljni za goste, ali vrlo često nepovoljni za privatne iznajmljivače. Primjerice, slabi instrumenti osiguranja u slučaju nedolaska gosta (mogućnost otkazivanja rezervacije nekoliko dana prije dolaska), nemogućnost upravljanja vlastitim sustavom rezervacija (agencije najčešće pune smještajne jedinica uz razmake od jednog ili nekoliko dana koje je na kraju vrlo teško popuniti), zabrana isticanja nižih cijena na drugim portalima, prisila davanje minimalno jedne smještajne jedinice u alotman (ekskluzivno  pravo punjenja određene smještajne jedinice) samo su neke od negativnih strana oglašavanja koristeći agencije.

    Naravno, za one iznajmljivače koji su tek počeli sa iznajmljivanjem ili jednostavno nemaju vremena posvetiti se direktnom načinu oglašavanju, agencija će biti sasvim dobar izbor. Međutim, iznajmljivači koji žele samostalno poslovati i poboljšati svoj profit trebali bi izbjegavati ovakav tip poslovanja. Agencije mogu doprinijeti većem broju gostiju u kratkom roku, ali dugoročno znače više stresa, manju fleksibilnost i slobodu u poslovanju te svakako niži profit.

    Za tjedan dana objavit ćemo nove savjete koje vam priprema ApartmanInfo.

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    FOTO Na Veliki četvrtak u šibenskoj katedrali održana...

    Misu posvete ulja u katedrali svetog Jakova u Šibeniku, na Veliki četvrtak 28. ožujka u jutarnjim satima, predvodio je šibenski biskup Tomislav Rogić. Uz...

    Provedite dan u Azimutu! Popodne obavite ‘šoping’ na...

    U klubu Azimut program u petak, 29. ožujka počinje već u popodnevnim satima tradicionalnim buvljakom u 16.30 sati a potom kreće koncert riječkih Ministranata...

    Ne propustite posjetiti Prvić Luku i naučiti šivati...

    Kreativke s Prvića ovaj put osmislile su novi projekt, 'ŠUŠKA – šudari & škanjeli', podržan od Ministarstva regionalnog razvoja i EU fondova, koji ima...

    Župan Marko Jelić nositelj liste koalicije ‘Odgovor sjevera...

    Stranka Akcija za promjene predstavila je u četvrtak programske točke koalicije s Agrarnom strankom te potpisala deklaraciju o predizbornoj i postizbornoj suradnji s Nezavisnom...

    NAJNOVIJE

    FOTO Na Veliki četvrtak u šibenskoj katedrali održana misa posvete ulja

    Misu posvete ulja u katedrali svetog Jakova u Šibeniku, na Veliki četvrtak 28. ožujka u jutarnjim satima, predvodio je šibenski biskup Tomislav Rogić. Uz...

    Provedite dan u Azimutu! Popodne obavite ‘šoping’ na buvljaku a navečer plešite uz Ministrante

    U klubu Azimut program u petak, 29. ožujka počinje već u popodnevnim satima tradicionalnim buvljakom u 16.30 sati a potom kreće koncert riječkih Ministranata...

    Ne propustite posjetiti Prvić Luku i naučiti šivati ‘šudar’ ili izraditi svoj ‘škanjel’

    Kreativke s Prvića ovaj put osmislile su novi projekt, 'ŠUŠKA – šudari & škanjeli', podržan od Ministarstva regionalnog razvoja i EU fondova, koji ima...

    Župan Marko Jelić nositelj liste koalicije ‘Odgovor sjevera i juga’ u devetoj izbornoj jedinici

    Stranka Akcija za promjene predstavila je u četvrtak programske točke koalicije s Agrarnom strankom te potpisala deklaraciju o predizbornoj i postizbornoj suradnji s Nezavisnom...