Nacionalni park Krka svake godine sudjeluje na turističkim sajmovima kako bi predstavio nove projekte i upoznao posjetitelje s prirodnim ljepotama i kulturnopovijesnom baštinom Parka.
Međunarodno predstavljanje Nacionalnog parka Krka već tradicionalno počinje na sajmu ‘Borsa Mediterranea del Turismo Archeologico’ u Paestumu, u Italiji. Cilj tog vodećeg svjetskog sajma arheologije i turizma jest promocija komercijalnog korištenja arheoloških destinacija, a NP Krka na njemu predstavlja vrijedno arheološko nalazište, rimski vojni logor Burnum, koji je kao dio kulturnopovijesne baštine otvoren za posjećivanje i kao takvog ga se vrednuje i prezentira kroz brojne publikacije i edukacije za djecu.
Prirodnu i kulturnopovijesnu baštinu djelatnici JU NP Krka predstavljaju na suvremeno opremljenom štandu, uz projekciju filmova, 3D naočale, brojne informativne brošure i degustaciju tradicionalnih slastica i likera s ovog područja. Na turističkom sajmu ‘Ferien-Messe Wie’n u Beču posjetitelji su mogli saznati da je Skradinski buk i Manojlovački slap posjetio i car Franjo Josip I. sa suprugom Elizabetom – na uređenom vidikovcu na Manojlovcu, na mjestu s kojeg se Car divio slapu, nalazi se i spomen-ploča podignuta u sjećanje na taj događaj.
Aktivni zeleni turizam i aktivni boravak u prirodi bili su tema ovogodišnjeg ‘Natour Alpe-Adria’ sajma u Ljubljani, na kojem su djelatnici NP Krka predstavili 29 kilometara pješačkih i 470 kilometara biciklističkih staza koje su u pripremi. U veljači su održana dva sajma, ‘Holiday Worl’d u Pragu i ‘BIT Milano’, na kojima su sudjelovali i predstavnici NP Krka. Riječ je o događanjima s dugogodišnjom tradicijom i ugledom u svijetu turizma i putovanja, koja okupljaju stručnjake i ciljanu javnost iz toga područja.
Djelatnici Javne ustanove Nacionalni park Krka u suradnji s Turističkom zajednicom Šibensko-kninske županije sudjelovali su i na sajmovima na području Beneluxa, u belgijskom gradu Ghentu i nizozemskom Utrechtu. Oba sajma naglasak stavljaju na aktivni odmor, biciklizam i pješačenje. Posjetitelji su iskazali veliki interes za odmor u prirodi i smještaj u mirnijem, ruralnom području, uz mogućnost bavljenja raznim aktivnostima u prirodi, što je u korelaciji s projektima koje NP Krka provodim, a tiču se održivog razvoja, cikloturizma i poticanja lokalnog stanovništva na gospodarsku djelatnost.
U ožujku se NP Krka predstavio na najvećem turističkom sajmu u Bavarskoj, ‘f.re.e.’ u Münchenu, kao i na sajmu ‘ITB’ u Berlinu, u suradnji s Turističkom zajednicom Šibensko-kninske županije. S istim partnerom predstavio se i na sajmu ‘Salon Mondial du Tourisme’ u Parizu. Više od četiristo izlagača predstavilo je svoju bogatu ponudu, podijeljenu u šest tematskih cjelina: drukčija putovanja, smještaj, obiteljska putovanja, kulturu i baštinu, knjige i publikacije i nezaboravna putovanja.
Nacionalni parkovi i parkovi prirode i ove su se godine zajedno predstavili na ‘domaćem terenu’, ovogodišnjem izdanju sajma ‘Place2Go’ u Zagrebu, na interaktivnom štandu brenda Parkovi Hrvatske. Osamnaest hrvatskih parkova svoje je vrijednosti objedinilo pod zajedničkim brendom Parkovi Hrvatske kako bi posjetiteljima sajma približili najprepoznatljivija i najposjećenija nacionalna zaštićena područja, koja su ujedno i glavni stupovi očuvanja prirode i bioraznolikosti, pametnog korištenja i održivog razvoja dragocjenih prirodnih resursa, te nositelji ekonomskog razvoja područja u kojima se nalaze.
Predstavnici Nacionalnog parka Krka u travnju putuju na sajam ‘B-Travel’ u Barceloni a u rujnu na sajam u Veroni.