Call centar HEP-a za Hrvatsku trebao bi profunckionirati u Kninu do Dana Oluje, doznaje Šibenski portal. Infomaciju da je u tijeku provedba pozivnog centra, i to temeljem Zaključka Vlade sa sjednice koja je održana baš u Kninu 4. kolovoza prošle godine, potvrdili su nam i u HEP-u.
-Hrvatska elektroprivreda u suradnji s Ministarstvom zaštite okoliša i energetike provodi aktivnosti za realizaciju integracije pozivnog centra u sustav jedinstvenog kontakt centra HEP-Operatora distribucijskog sustava – odgovorili su nam iz HEP-a na naš novinarski upit.
No, bili su šturi s informacijama te su dodali kako će se realizacijom planiranog projekta omogućiti unaprjeđenje kvalitete korisničke usluge, a o svim detaljnim informacijama korisnici će biti pravovremeno obaviješteni.
Ipak, kako doznajemo, u pozivnom centru bit će zaposleno dvadesetak ljudi, mahom srednjoškolskog obrazovanja, a trebat će nešto i visokokvalificirane radne snage. Oni će rukovoditi informacijama za cijelu Hrvatsku, uz radnike iz Vukovara gdje će također biti osnovan call centar.
Nova radna mjesta u tom sektoru veliki su dobitak za Knin koji je zahvatila ‘bijela kuga’, a iz kojega, k tome, svakog dana iseljava sve više stanovnika. Koliko je situacija alarmantna, svjedoče i podaci koje je u emisiji Puls ŠIBaj TV-a iznio kninski gradonačelnik Marko Jelić. Naime, Kraljevski grad u pet godina napustilo je preko pet tisuća ljudi.
– I jedno radno mjesto je pomak, a kamoli dvadesetak. Riječ je o HEP-u koji je pošten i renomiran poslodavac. Prije svega će tu biti zaposleni mladi i komunikativni ljudi koji imaju dobre računalne sposobnosti, a vjerujem da će i primanja biti kvalitetna – poručio je Jelić u nadi da će nova radna mjesta barem djelomično zaustaviti iseljavanje.