Brendiranje Babića i Debita autohtonih sorti vina kao cilj projekta ‘Taste Šibenik-Knin county’ čije je prezentiranje održana danas na tvrđavi Barone.
– Projekt je pokrenut u kolovozu ove godine kao potreba za brendiranjem naših proizvoda, za početak vina, a kasnije i ostalih. Mi smo otišli do naših vinara napravili video uratke o Babiću i Debitu, jer u doba Facebooka i Instagrama želite se i reklamirati na tim društvenim mrežama – kazao je župan Goran Pauk
Na prezentaciji je sudjelovala većina vinara iz županije koji su došli tu razmijeniti i čuti iskustva.
– Cilj nam je edukacija vinara kao i edukacija ugostitelja, jer većina naših proizvoda upravo odlazi u svijet preko ugostiteljskih usluga i potrebno je usavršavanje starih i stjecanje novih vještina te obuka novih naraštaja vinara kao i konobara. Što se tiče budućih planova, mogu najaviti Šibenski dan vina, ako ne za ovu godinu onda svakako za slijedeću koji bi se trebao održati na više mikro lokacija u županiji i tako opet okupiti veliki broj vinara naše regije – kazala je Višnja Marasović, pročelnica za ruralni razvoj županije.
Županija stoji uz svoje vinare i očito je spremna poduprijeti malog čovjeka u naumu da plasira svoje proizvode na velikom tržištu, istaknuto je danas na predstavljanju projekta.
– Nedostaje nam brendiranje regije stoga je ovaj projekt pohvalan, iako mislim da bi najprije trebali pitati vinare što bi oni željeli brendirati ma da su rekli da se radi o Babiću i Debit. Što se tiče brendiranja jedino je Istra napravila dosta i to po pitanju Malvazije, dok ostale vinarske regije nisu napravile ništa. Tražimo svjetlo na kraju tunela, svjetlo je dosta daleko, a tunel dosta dug, no treba istaknuti da nam županija dosta pomaže – zaključio je Leo Gracin vinar iz Primoštena.