Iz Gradskog parkinga netočnim i neistinim te uvredljivim ocijenili su tvrdnje predsjednika šibenskog SDP-a Tonćija Restovića iznesene na jučerašnjoj konferenciji za novinare koji je kazao da se to gradsko poduzeće ‘ne bavi ničim osim kistom i važom piture’. U priopćenju iz ‘Gradskog parkinga’ među ostalim opisali su svoje djelatnosti kako bi ‘u SDP-u dobili širu sliku o tome čime se Gradski parking bavi’.

Podsjetili su tako da je tvrtka osnovana 2001. godine s ciljem uspostave regulacije prometa u mirovanju, te se nalazi u 100- postotnom vlasništvu grada Šibenika.

‘Gradski parking upravlja s preko 1500 parkirnih mjesta na 25 parkirališta raspoređenih po zonama. Kupnjom autobusnog kolodvora u lipnju, 2003. god. Gradski parking širi svoju djelatnost, te na taj način osigurava da taj vrijedan strateški objekt i kolodvorska djelatnost ostanu u vlasništvu i pod upravljanjem grada Šibenika. U 2009. godini uspostavljen je novi Odjel za premještanje vozila, a u suradnji s MUP-om, specijalizirano vozilo, tzv. pauk vozilo započinje s djelovanjem krajem lipnja 2009.

Od kolovoza 2012. godine tvrtka od grada Šibenika preuzima poslove javnog prijevoza u linijskom obalnom pomorskom prometu na državnoj liniji br. 501 Brodarica-Krapanj., a od  travnja 2016. godine, uspostavlja i novu djelatnost – dostave stvari, robe i prtljage stanovnicima i tvrtkama koji žive i rade unutar povijesne gradske jezgre grada Šibenika i to električnim vozilom.

Podsjećamo da je Gradski parking u srpnju ove godine otvorio  novouređeno parkiralište u Ulici Matije Gupca. Parkiralište s 18 parkirnih mjesta uređeno je na lokaciji gdje su se nekad nalazile barake u kojima je bio smješten Centar za socijalnu skrb.

Osim što smo vozačima osigurali nova parkirna mjesta, na ovaj način uveli smo  red u regulaciju prometa u Ulici Matije Gupca. Riječ je o jednoj od najfrekventnijih prometnica u gradu na kojoj je zbog parkiranih vozila prolaz pješacima bio otežan. Vrijednost radova na uređenju parkinga u Ulici Matije Gupca iznosila je  492 tisuće kuna’, piše među ostalim Goran Bulat, direktor Gradskog parkinga.

Navodi i kako je smiješno da se ‘sintagma ‘važa i piture’ povlači u vrijeme najveće investicije u Gradu Šibeniku, a to je gradnja podzemne garaže za koju smatraju da na ozbiljan način Gradski parking rješava problem prometa u mirovanju koji je jedan od vodećih infrastrukturnih problema u svim većim turističkim mjestima uz obalu, pa tako i u Šibeniku’.

Smatra da bi bilo korektno da SDP, koji participira u Gradskom vijeću Grada Šibenika, svoje konstruktivne prijedloge, ukoliko ih imaju, upute s mjesta koja su za to relevantna.

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.