Zastupnica Branka Juričev-Martinčev prilikom plenarne rasprave o provedbi učinaka Zakona o otocima zatražila je osiguravanje kvalitetne brodske veze za stanovnike Žirja i Kaprija

Govoreći o životu na našim otocima, Branka Juričev-Martinčev podsjetila je na probleme koje nosi život na otoku, od problema s povezanošću, organiziranja zdravstvene zaštite, predškolskog odgoja, cijene prehrambenih proizvoda, pružanja poštanskih usluga, odvoza otpada i slično.
Zastupnica Branka Juričev-Martinčev dio svog izlaganja posvetila je problemima otoka Šibensko-kninske županije, posebno prometnoj povezanosti otoka Kaprija i Žirja s Šibenikom. Zatražila je da se što hitnije riješe zahtjevi stanovnika Žirja i Kaprija. Stanovnici tih dvaju otoka već se dulje vrijeme suočavaju s problemima kao što su česti kvarovi i odstupanja od plovidbenog reda na brzobrodskoj liniji čiju koncesiju drži tvrtka ‘Catamaran line’ d.o.o. iz Splita. Podsjetila je da se o ovome oglasio i ministar Oleg Butković, a apelirala je i na predstavnike Uprave za otoke Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije da se uključi u rješavanje problema, posebno u svijetlu odredbi novog Zakona o otocima.


Govorila je i o izradi ‘Nacionalnog plana razvoja obalnog linijskog pomorskog prometa’, koji je povjeren Pomorskom fakultetu u Rijeci i predstavlja temelj za budući okvir i smjernice razvoja obalno linijskog pomorskog prometa za razdoblje do 2030. godine. Nacionalni park Kornati je nacionalni park koji na svojem području ima gospodarske objekte, a brojni stanovnici otoka Murtera svoje posjede. Udruga ‘Kurnatari’ uputila je apel, kojem se pridružila i zastupnica Juričev-Martinčev, da se razmotri mogućnost uvođenja bar povremene linije koja bi pokrivala i ovo područje. Naravno, uzimajući u obzir potrebu osiguranja odgovarajuće infrastrukture. Svi su svjesni da nije moguće obuhvatiti čitavo područje linijskim prijevozom, no s obzirom da sve veće potrebe i razvijenost NP Kornati, ali i potrebe stanovnika otoka Murtera, definitivno je potrebno uključiti i to područje u planiranje buduće pokrivenosti obalnog linijskog prometa. 


Zaključno, zastupnica je iznijela i pozitivan primjer Grada Vodica i Grada Šibenika koji, na zahtjev stanovnika otoka Prvić Luke, Šepurine i otoka Zlarina, financiraju novu brodsku liniju nedjeljom popodne samo u zimskim mjesecima od 26. kolovoza do 16. lipnja te iz svojih proračuna izdvajaju po 55.000 kuna.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.