Vozač motora Honda (57) preminuo je sinoć u šibenskoj Općoj bolnici nakon što je jučer oko 18.30 sati izletio s ceste kod Brnjice. Policijska uprava šibensko-kninske povodom tog tragičnog događaja priopćenjem se oglasila o najčešćim pogreškama zbog kojih motociklisti i mopedisti stradavaju.

Neprilagođena i nedopuštena brzina, nenošenje kacige, kretanje površinama koje nisu namijenjene motorima, precjenjivanje vozačkih sposobnosti i podcjenjivanje opasnosti u prometu, pretjecanje ili obilaženje kolone vozila po dijelu ceste namijenjenom vozilima iz suprotnog smjera kada to prema prometnim znakovima nije dopušteno ili je rizično, provlačenje između zaustavljenih kolona vozila, vožnja s neupaljenim svjetlima tijekom dana, upravljanje neregistriranim i tehnički neispravnim vozilima, te upravljanje motorom prije stjecanja prava na to, tek su dio pogrešaka zbog kojih vozači mopeda stradavaju.

Također, iz šibenske policije upozoravaju kako je iznimno opasno i skidanje blokade na motorima čime povećavaju krajnju brzinu vozila.

Savjeti i preporuke za vozače mopeda i motocikala

Prije vožnje potrebno je očistiti vizir, staviti zaštitnu kacigu i pravilno je zategnuti. Uz zaštitnu kacigu potrebno je nositi i drugu zaštitnu opremu. S druge strane, kako je motoriste teče uočiti na cesti, preporuka je da nose svjetliju odjeću i kacigu ‘živih’ boja odnosno s reflektirajućim detaljima.

Važno je provjeriti i tlak u gumama, upaliti dnevno ili kratko svjetlo, ne upravljati motorom pod utjecajem alkohola ili droga te obavezno poštivati ograničenje brzine.

Ništa manje važno nije ni vožnja u skupini, izbjegavanje vožnje na dijelovima asfalta na kojima ima pijeska i ulja, posebice u zavojima, a prilikom vožnje kroz lijevi zavoj važno je odmaknuti se od središnje crte jer se vožnjom uz crtu i naginjanjem u zavoju, glava vozača može nalaziti čak do jedan metar u prometnoj traci namijenjenoj vozilima iz suprotnog smjera.

Motoristi često voze i slalom među drugim vozilima, što nikako ne bi smjeli, a svoju strast za vožnjom moraju kontrolirati ne dokazujući mogućnosti svog motora. Važno je procijeniti i moguće poteze drugih vozača, voziti na dovoljnoj udaljenosti od vozila ispred sebe, voziti sredinom prometne trake i poduzimati sve što je u njihovoj moći kako bi bili sigurni u prometu.

Muškarac (57) preminuo u šibenskoj bolnici nakon pada s Honde kod Brnjice

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.