Prelaskom na ljetno računanje vremena na snagu stupaju i drugačija pravila u prometu. Time prestaje važiti obaveza paljenja kratkih ili dnevnih svjetala tijekom dana. Ovo pravilo isključuje vozače mopeda i motocikala, oni će se istog pravila držati i ljeti. Prema Zakonu o sigurnosti prometa na cestama vozači mopeda i motocikala dnevna svjetla moraju imati uključena cijele godine, u protivnom će biti kažnjeni iznosom od 300 kn.
Međunarodni promet
Također podsjećamo vozače koji se kreću u međunarodnom prometu, da određene zemlje i ljeti zadržavaju pravilo vožnje s uključenim svjetlima danju. Tako ćete izbjeći plaćanje kazne u sljedećim zemljama: Estoniji, Finskoj, Francuskoj, Islandu, Kosovu, Latviji, Crnoj Gori, Danskoj, Litvi, Makedoniji, Norveškoj, Poljskoj, Portugalu, Rumunjskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Srbiji, Španjolskoj, Švedskoj, Švicarskoj, BiH, Bugarskoj, Češkoj, u Mađarskoj na cestama izvan naselja dok i Italiji samo na autocestama, piše Automobil.hr
Sigurnost i zaštita okoliša
Stvarni razlog gašenja svjetla nije sigurnost u prometu već potrošnja, a time i emisija otrovnih plinova koja itekako zagađuju okoliš. Kako pokazuju određena istraživanja, ta potrošnja doseže i 3 dl goriva na prijeđenih 100km, ako su svjetla upaljena. Zakonska regulativa propisuje svjetla u kišnom i zimskom razdoblju, no obzirom na sigurnost u prometu, predlažemo korištenje sve češćih dnevnih svjetala.
Međunarodna regulativa, prvenstveno kada govorimo o Europi, ide u smjeru uravnoteženja potencijalne sigurnosti u odnosu na smanjenje emisije ugljičnog dioksida. Kako energiju za dnevna svjetla koristimo prilikom uključenog motora, koji naravno troši gorivo, dnevna svjetla nove generacije smanjuju emisiju stakleničkih plinova dogovorenu Sporazumom u Kyotu. Stoga tzv. LED svjetla nikako neće biti na odmet.