Započeli su radovi na proširenju serpentina odnosno dijela ulice Put Vuka Mandušića prema Baroneu kako bi se teška mehanizacija i kamioni mogli probiti do tvrđave svetog Ivana kojoj slijedi obnova.
– Izvođač radova pristupio je proširenju trase za pristup teške mehanizacije i kamiona na dijelovima gdje je to moguće, s obzirom da je cesta jednotračna i s dosta oštrim i strmim zavojima. Paralelno se radi i takozvani prometni elaborat koji će točno definirati prometnu regulaciju duž te trase – kazao nam je zamjenik šibenskog gradonačelnika Danijel Mileta.
Velika je vjerojatnost da će promet od nadvožnjaka na Šubićevcu do tvrđave Barone biti reguliran semaforima, a prometni znakovi definirat će dozvoljena područja za parkiranje.
– Ispred vrtića Šibenski tići neće biti moguće parkiranje, tako da će roditelji koji djecu voze u vrtić, morati parkirati kroz serpentine. Strojevi i kamioni na Put Vuka Mandušića dolazit će direktno s Jadranske magistrale kako bi izbjegli gužve na Šubićevcu. Također, Ulica Vuka Mandušića bit će jednosmjera od Varoši prema Baroneu i prometovat će se odozdo prema gore, a automobili će moći doći samo do parkinga od Baronea – najavljuje Mileta.
Kada je u pitanju sporni odašiljač na tvrđavi sv. Ivana, Grad Šibenik odlučio je da ga će neće izmještati.
– Izmještanje odašiljača zahtijeva postavljanje dva nova na dvije nove lokacije. Jedna od njih bila bi pedesetmetarski stup na 150 metara visine u smjeru tvrđave prema Staroj kavi. Taj stup bi još više nagrđivao krajobraz i mijenjao vizuru grada. Druga lokacija bila bi izmještanje u blizini naselja, što nam također nije bilo prihvatljivo, tako dako smo odustali od ponuđenih varijanti i odlučili da odašiljač ostane gdje jest. Međutim, dovođenjem optike reducirat će se broj antena na odašiljaču – poručio je Mileta.
Podsjetimo, početkom svibnja Grad Šibenik potpisao je s tvrtkama Inovator i A3 ugovor o revitalizaciji tvrđave vrijedan nešto više od 38 milijuna kuna. Na obnovljenu Tanaju tako bi prvi posjetitelji trebali stići za 18 do 24 mjeseca.