Trešnje po mišljenju mnogih imaju mjesto pri vrhu popisa najukusnijeg voća. Na konzumaciji trešanja bit će vam zahvalni okusni pupoljci, ali i organizam jer su one jedno od najmoćnijih i najzdravijih voćki.

Njihovu vrijednost odavno su prepoznali nutricionisti koji ih preporučaju svima, a posebno osobama koje žele smršavjeti. Naime, zahvaljujući vlaknima, pektinu i velikoj količini vode koju sadrže, trešnje brzo stvaraju osjećaj sitosti i pomažu u regulaciji lošeg LDL kolesterola.

Pomažu nam u uklanjanju masnih naslaga s trbuha, a njihova kalorijska vrijednost uistinu je niska pa tako u 10 dag trešanja ima samo 60-tak kalorija.

Stručnjaci su utvrdili kako trešnje djeluju i antiupalno. Nakon napornog treninga njima ćete ublažiti upalu mišića, a korisne su i za ublažavanja bolova i oteklina koje se javljaju kod artritisa te drugih reumatskih bolesti. Sezonu trešanja iskoristite za spravljanje ukusnog napitka na bazi trešanja koji će otjerati glad i višak kilograma te se boriti protiv upalnih procesa u tijelu, piše portal Zadovoljna.

SASTOJCI ZA NAPITAK S TREŠNJAMA:

-10 dag trešanja
-1 šaka špinata
-1 banana
-3 dcl kozjeg mlijeka ili kozjeg jogurta
-sok od pola limuna

PRIPREMA NAPITKA S TREŠNJAMA:

Trešnje operite, prepolovite i izvadite iz njih koštice. Operite špinat i narežite ga na sitnije komade. Ogulite bananu i također je narežite na ploške. Iscijedite sok od pola limuna. Sve sastojke uključujući i mlijeko (ili jogurt) ubacite u blender ili aparat za izradu smoothija i dobro izmiksati. Napitak popijte dok je svjež.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.