Bageri se bez pompe vratili u Vrnažu: Krenula druga faza projekta koji mijenja morsko lice Šibenika

Bageri su danas stigli u Vrnažu te je ‘u tišini’, bez puno pompe, započela druga faza projekta Vrnaža. Nakon što smo primijetili strojeve, pozvali smo ravnatelja Županijske lučke uprave Željka Dulibića koji je s godišnjeg odmora došao obići radove i upoznati nas s detaljima građevinskog obuhvata. Dakle, druga obala na Vrnaži trebala bi za najkasnije šest mjeseci na sedam pontona primiti oko 350 brodica, koje će biti zaštićene valobranom.

Na natječaju za izvođenje radova opet je, kao i u prvoj fazi, najbolje uvjete ponudila tvrtka GPP Mikić iz Omišlja. Oni će drugu fazu radova izvesti za 8,3 milijuna kuna u koje spada izrada obalnog dijela i valobrana, dok će se ŽLU pobrinuti za nabavku sedam pontona, ovisno o financijama.

– Ovo je najskuplja faza od četiri od koliko je ukupno sastavljen projekt Vrnaže. Još ne znamo hoćemo li skroz završiti radove na vrijeme jer novac koji smo osigurali ne pokriva u potpunosti drugu fazu. U svakom slučaju, nadležno Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture nas je sufinanciralo sa sedam milijuna kuna, najviše od svih lučkih uprava – istaknuo je Dulibić.

Ukupna cijena drugog dijela radova na Vrnaži je oko 15 milijuna kuna i riječ je o najskupljoj fazi. U trećoj fazi, podsjetimo, bit će sagrađen plato, otvoreni hangar, ulazna recepcija i nova dizalica, dok će u četvrtoj etapi biti obnovljena obala, sve do rampe Doguš grupe u Mandalini.

vrnaža dulibić

Trenutačno bageri rade na iskopima, potom na nasipanju, a nakon toga na građevinskom dijelu obale. Onda ide postavljanje valobrana na ulazu u luku.

– Kad se dovrši taj dio, Ministarstvo će opet raspisati natječaj za neiskorištena sredstva. I tada ćemo se opet natjecati kako bismo dobili novac za pontone duge od 60 do 80 metara koji su vrijedni preko milijun kuna svaki. Primjerice, prošle godine smo aplicirali za dva milijuna kuna koje smo i dobili – objasnio je ravnatelj Županijske lučke uprave te dodao da će tim novcem, vlastitim, ali i županijskim sredstvima zgotoviti drugu fazu, odnosno nabaviti pontone.

Sa završenom prvim dijelom projekta konačno se u Mandalini na pristojan način na pontonima veže oko 250 brodica, a više puta je upravo Vrnaža spominjana kao projekt koji mijenja morsko lice Šibenika. Sveukupno, projekt komunalne luke u Vrnaži koštat će preko 50 milijuna kuna, a trebao bi biti gotov do 2020. godine.

dulibić vrnaža

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.