Dobili ste dva računa za vodu za siječanj? Šibenski Vodovod ima objašnjenje

Obavještavaju se potrošači da prilikom obračuna potrošnje isporučene vode za mjesec siječanj greškom nije obračunata naknada za razvoj JLS nakon čega su poslani ponovljeni računi s obračunatom naknadom, izvijestili su iz Vodovoda i odvodnje.

Zbog navedene pogreške potrošači su dobili dva računa pa ih ovom prilikom pozivaju da obrate pažnju na račun koji plaćaju. Račun koji je ispravan sadrži naziv ‘ponovljeni račun’ i na njemu je navedeno da se stornira prethodni račun. Ova obavijest se ne odnosi na potrošače s područja grada Šibenika, Podsolarskog, Brodarice, Krapnja, Zablaća i Jadrtovca. Sve ostale potrošače koji su dobili dva računa iz Vodovoda da mole postupe prema navedenoj uputi.

– Također, obavještavamo potrošače da na računima za isporučenu vodu za mjesec siječanj nije pravilno kreiran bar kod zbog čega postoji mogućnost nepodudaranja iznosa s originalnog računa za vodu i uplatnice koju potrošači dobiju na prodajnim mjestima gdje se koriste plaćanje preko bar koda. Stoga ljubazno molimo potrošače koji koriste internet bankarstvo ili plaćaju račune putem bar koda da obrate pažnju prilikom plaćanja spomenutih računa. Ovim putem se ispričavamo svim potrošačima zbog neugodnosti koju smo prouzročili i zahvaljujemo na razumijevanju – ispričavaju se iz Vodovoda svim potrošačima.

 

Ukoliko bude bilo kakvih nejasnoća možete se obratiti na telefone (centrala): 311- 830, 311-842, 311- 843 i 311- 845.

 

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.