Dva nova natječaja za ulaganja u vinarije i marketing vina

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je dva nova natječaja Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. i to  za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina, i mjeru Promidžba na trećim tržištima.

Mjera Ulaganja u vinarije i marketing vina namijenjena je poduzećima u sektoru vina, organizacijama proizvođača vina, udruženjima dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije. Sredstva su namijenjena ulaganjima u kupnju novih strojeva i opreme do iznosa njihove tržišne vrijednosti.

Razina potpore iznosi do 50 posto prihvatljivih troškova i ovisi o veličini podnositelja (za mikro, mala i srednja poduzeća maksimalna potpora iznosi 50 posto, za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna eura potpora iznosi 25 posto dok za ostala velika poduzeća potpora iznosi 24 posto.

Rok za podnošenje prijava je do 1. lipnja 2018., a Natječaj i detaljne upute s popisom obrazaca dostupni su ovdje.

Natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja namijenjen je stručnim organizacijama uključenim u sektor vina, organizacijama proizvođača vina, udruženjima organizacija proizvođača vina, privremenim ili stalnim udruženjima dvaju ili više proizvođača, sektorskim organizacijama uključenim u sektor vina, javnim tijelima utemeljenim zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika Državnog proračuna) i privatnim poduzećima registriranim za proizvodnju vina.

Dozvoljeni troškovi unutar mjere Promidžba su:

  • objavljivanje reklama u medijima (tisak, televizija, radio, internet, društvene mreže)
  • ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje
  • ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja
  • ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te
  • administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika

Razina potpore iznosi do 80 posto od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50 posto prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30 posto od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore (de minimis potpora ). Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 200.000 eura.

Rok za podnošenje prijava je do 30. svibnja 2018., a natječaj i detaljne upute s popisom obrazaca dostupni su ovdje.

Podsjećamo da je izmjenama Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018., tzv. Vinske omotnice uvedena nova mjera – Informiranje u državama članicama, koja promovira odgovornu konzumaciju vina te sustav zaštićenih oznaka izvornosti i zemljopisnog podrijetla. Natječaj za tu mjeru planiran je u lipnju 2018. godine, a namijenjen je organizacijama proizvođača vina i udruženjima, sektorskim organizacijama i javnim tijelima koja predstavljaju proizvođače vina. Sredstva se mogu iskoristiti za informativne kampanje, sudjelovanje na sajmovima i izložbama, oglašavanje u medijima, izradu i distribuciju informativnih materijala, izradu spotova, web stranica, fotografija te troškove osoblja, prijevoz, hotelski smještaj, ugostiteljske usluge i sl. Minimalni iznos potpore po projektu je 3.000 eura, a maksimalni 50.000 eura. Razina potpore iznosi do 50% od ukupno prihvatljivih troškova i odnosi se na sredstva EU.

Utvrđena visina sredstava namijenjenih za sektor vina iznosi 10,8 milijuna eura godišnje.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.