Između čvorova Šibenik i Vrpolje

HAC spreman za izgradnju izravnog spoja Industrijske zone Podi s autocestom



Foto: Damir Spehar/PIXSELL
Foto: Damir Spehar/PIXSELL

Hrvatske autoceste planiraju u trećem tromjesečju ove godine raspisati natječaj za izvođača radova na izgradnji priključka Industrijske zone Podi na autocestu. Procijenjena vrijednost radova, prema Planu nabave HAC-a za ovu godinu, je 35 milijuna kuna, plus 900 tisuća kuna za nadzor i koordinaciju realizacije projekta, a planirani rok za izgradnju je 15 mjeseci.

Kako je Šibenski portal lani pisao, idejni projekt, u studenom prošle godine, za HAC je izradila tvrtka Rijekaprojekt i u njemu je istaknuto kako je zona Podi loše prometno povezana s autocestom, što može odbiti potencijalne ulagače u jednu od najboljih hrvatskih industrijskih zona.

Zona Podi prostire se na otprilike 550 hektara, a zapadni rub zone udaljen je od čvora Šibenik 7,4 kilometra, dok je istočni rub zone od čvora Vrpolje udaljen 3,5 kilometra. Stručnjaci su u elaboratu naglasili kako postojeće prometnice, koje povezuju zonu s autocestom, prolaze kroz naseljena mjesta, a put koji kamioni i šleperi moraju prijeći da bi došli do Poda, i s istočne i zapadne strane, dug je oko 13 kilometara. Stoga, smatraju kako je najefikasnije za razvoj zone sagraditi poseban čvor na autocesti.

Novi čvor Šibenik – Podi bit će na približno podjednakoj udaljenosti od čvorišta Šibenik i Vrpolje, odnosno 7,4 kilometra od čvora Šibenik i 7 kilometara od čvora Vrpolje. Postojeći nadvožnjak ‘Škugorove Staje – Modrići’ u svojim gabaritima zadavoljava uvjete za dvosmjerni promet svih vrsta vozila te će biti iskorišten kod formiranja novog čvorišta što će omogućiti gradnju paralelno s nesmetanim odvijanjem prometa na autocesti. Mogućnost gradnje bez prekidanja ili preusmjeravanja prometa autocestom pojeftinit će tako ukupnu cijenu radova.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.