Između čvorova Šibenik i Vrpolje

HAC spreman za izgradnju izravnog spoja Industrijske zone Podi s autocestom



Foto: Damir Spehar/PIXSELL
Foto: Damir Spehar/PIXSELL
Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Hrvatske autoceste planiraju u trećem tromjesečju ove godine raspisati natječaj za izvođača radova na izgradnji priključka Industrijske zone Podi na autocestu. Procijenjena vrijednost radova, prema Planu nabave HAC-a za ovu godinu, je 35 milijuna kuna, plus 900 tisuća kuna za nadzor i koordinaciju realizacije projekta, a planirani rok za izgradnju je 15 mjeseci.

Kako je Šibenski portal lani pisao, idejni projekt, u studenom prošle godine, za HAC je izradila tvrtka Rijekaprojekt i u njemu je istaknuto kako je zona Podi loše prometno povezana s autocestom, što može odbiti potencijalne ulagače u jednu od najboljih hrvatskih industrijskih zona.

Zona Podi prostire se na otprilike 550 hektara, a zapadni rub zone udaljen je od čvora Šibenik 7,4 kilometra, dok je istočni rub zone od čvora Vrpolje udaljen 3,5 kilometra. Stručnjaci su u elaboratu naglasili kako postojeće prometnice, koje povezuju zonu s autocestom, prolaze kroz naseljena mjesta, a put koji kamioni i šleperi moraju prijeći da bi došli do Poda, i s istočne i zapadne strane, dug je oko 13 kilometara. Stoga, smatraju kako je najefikasnije za razvoj zone sagraditi poseban čvor na autocesti.

Novi čvor Šibenik – Podi bit će na približno podjednakoj udaljenosti od čvorišta Šibenik i Vrpolje, odnosno 7,4 kilometra od čvora Šibenik i 7 kilometara od čvora Vrpolje. Postojeći nadvožnjak ‘Škugorove Staje – Modrići’ u svojim gabaritima zadavoljava uvjete za dvosmjerni promet svih vrsta vozila te će biti iskorišten kod formiranja novog čvorišta što će omogućiti gradnju paralelno s nesmetanim odvijanjem prometa na autocesti. Mogućnost gradnje bez prekidanja ili preusmjeravanja prometa autocestom pojeftinit će tako ukupnu cijenu radova.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.