Slab tempo

Javili su nam se iz Hrvatskih cesta radi ‘ceste zvane čežnja’ u Drnišu. Za kašnjenje je krivo loše vrijeme

Izvedbu radova na cesti od Drniša do Siverića s rekonstrukcijom vodovoda, izgradnjom fekalne kanalizacije i javne rasvjete pratili su nepovoljni vremenski uvjeti te duboki iskopi i posljedično ispunjenost kanala vodom. Zaključak je to odgovornih u Hrvatskim cestama koji su nam poslali odgovor na naš upit prošlog tjedna nakon što smo izvijestili o kašnjenju radova na cesti u Drnišu.

– Radovi su započeli su 19. rujna 2018. godine s rokom izvedbe od 10 mjeseci. Radovi se izvode kroz tri ugovora i obuhvaćaju: Grad Drniš – izgradnja javne rasvjete, Komunalno poduzeće Rad Drniš – rekonstrukcija vodovoda i izgradnja fekalne kanalizacije, te Hrvatske ceste Zagreb – izvanredno održavanje državne ceste DC 33 na prolazu kroz grad Drniš, s uređenjem raskrižja sa nerazvrstanom cestom za Jabuku, uz izgradnju oborinske odvodnje ceste, izgradnju nogostupa i izmještanje svih postojećih instalacija u cesti i cestovnom pojasu – piše u odgovoru koji potpisuje Tamara Pajić iz Hrvatskih cesta.

Kroz te radove, napominje, položena je i plinska instalacija koja nije predmet navedenih ugovora, ali se omogućila izvedba kako se cesta ne bi naknadno raskopavala, te ovaj rad nije ušao u ugovorni rok izvođača.

– Izvedbu predmetnih radova te posebno fekalne kanalizacije pratilo je dosta nepovoljni vremenski uvjeti, kiša, te problem dubokih iskopa u zemljanom materijalu i ispunjenost kanala vodom. Kašnjenje je uvjetovalo kasniju izvedbu oborinske odvodnje i javne rasvjete. Kod izmještanja i ugradnje niza postojećih i novih instalacija (plinovod, vodovod, oborinska odvodnja, EE kabel, telefonija, svjetlovod, DTK instalacija i javna rasvjeta i to sve s novim priključcima) bilo je  potrebno, na dionicama od po cirka 500 metara, u šest ciklusa obavljati iskope, polaganje instalacija, zatrpavanje, uz istovremeno odvijanje prometa na predmetnoj dionici državne ceste. Na samoj državnoj cesti izvršena je izmjena cijele kolničke konstrukcije zbog problema loše nosivosti temeljnog tla – objasnili su u Hrvatskim cestama.

Svi navedeni problemi tijekom izvođenja, uz povećani obim radova koje je bilo potrebno odraditi radi postizanja tražene kvalitete izvedenih radova, te izuzetno nepovoljni vremenski uvjeti i dugo kišno razdoblje,  uvjetovao je produžetak ugovornog roka te se planira kompletan završetak radova do polovice prosinca 2019. godine, naglašavaju u Hrvatskim cestama.

– Ovom prigodom želimo još jednom istaknuti da se na predmetnoj dionici državne ceste izvode sveobuhvatni radovi koji obuhvaćaju kompletno rješavanje komunalnih i infrastrukturnih problema, uz izvanredno održavanje državne ceste, a isti su ugovoreni od strane tri investitora: Grada Drniša, Komunalnog poduzeća Rad i Hrvatskih cesta – zaključili su u Hrvatskim cestama.

Podsjetimo, redakciji Šibenskog portala javilo se nekoliko nezadovoljnih Drnišana kojima nije bilo jasno kako se cesta dugačka 2,5 kilometra tako dugo gradi. Nadalje, izračunali smo tempo radova i došli do podatka da izvođač radova dnevno obnovi pet metara ceste.

FOTO Drniška cesta zvana čežnja: Izračunali smo da radnici do Siverića dnevno obnove čak pet metara puta

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.