Opće je poznato kako učitelji i učiteljice uvijek vole naglasiti kako su zimski praznici namijenjeni djeci, dok su nama praznici rezervirani, između ostalog, i za stručna usavršavanja, poručuju iz Katoličke osnovne škole u Šibeniku.
Škola je 5. siječnja kao domaćin ugostila učiteljice i učitelje naše županije na jednodnevnom stručnom skupu naziva ‘ Odgojno-obrazovni ciljevi prirodoslovnog područja kurikuluma’.
Viša savjetnica u AZOO, Jadranka Domazet na početku je sve prisutne srdačno pozdravila, poželjela uspješnu i sretnu novu godinu te ugodan i uspješan rad kroz stručno usavršavanje te nas s punim povjerenjem prepustila u ruke Gordane Cecić-Sule, Mirjane Ožić i Ivane Marić Zerdun.
Predavačicama je ovo bio peti seminar na zadanu temu, ali kako su i same rekle, svaki put nešto izmjene, nadodaju ili oduzmu, osim svog predanog rada i zanimljivih imena kojima su se predstavile sudionicima i po kojima su za daljnji rad sudionike podijelile u tri skupine.
Predstavljena je i današnja tema u okviru tri tipa istraživačkog pristupa koji možemo koristiti u našem radu – strukturiranog, vođenog i otvorenog istraživanja.
– Prvi zadatak bio je dobro se ugrijati i razgibati, pronalazeći zadane motive iz naše škole i slikajući popularni grupni ‘selfi’ kao dokaz pronađenog motiva. Potom smo u dogovorenim skupinama prionuli radu, obrađivali i izvodili pokuse različitim istraživačkim pristupom te osmišljavali organiziranje istraživačke nastave na odabranoj nastavnoj temi iz Nastavnog plana i programa. Svaka je skupina izabrala najuspješniji rad koji je prezentiran na konačnom skupnom sastanku pri kraju seminara. Sam kraj ostao je rezerviran za pitanja vezana uz zadani rad, prijedloge, komentare, ali i neizbježnu izmjenu pozitivnih iskustava i primjera dobre prakse, kažu u školi.