Otpad na Bikarac može i bez vaše osobne. Ne nasjedajte pričama prijevoznika

Građani koji angažiraju autoprijevoznika za odvoz građevinskog otpada na Bikarac nisu dužni prijevozniku davati svoju osobnu iskaznicu ili njezinu kopiju, kako to od njih traže neki autoprijevoznici. Potvrdio nam je to Krešimir Relja, voditelj službe gospodarenja otpadom Centra Bikarac.

– Od prijevoznika koji ne žele da račun ispisujemo na njihovo ime prije dva-tri mjeseca počeli smo tražiti da nam na uvid donesu osobnu iskaznicu ili njezinu kopiju, osobe na koju će biti ispisan račun za preuzimanje otpada samo iz razloga što nam se do sada događalo da nas kontaktiraju građani koji su tvrdili da oni nikakav otpad nisu predali na Bikarac, a saznali su da je na njihovo ime kod nas ispisan račun. Želja nam je bila da u budućnosti spriječimo takve malverzacije prijevoznika, a nikako da građanima zakompliciramo odvoz građevinskog i drugog otpada, kazao nam je Relja.

bikarac

Zoran Mikulandra, vlasnik obrta NOA tvrdi da je zbog traženja osobne iskaznice od građana izgubio već nekoliko mušterija. Na pitanje zbog čega ne pristaje da se račun piše na njegovo ime ili obrt kaže da nije lud jer dok mu račun ne stigne, a to je u roku od 15-ak dana, ne zna kako će otpad biti kategoriziran i koliki će iznos biti na računu.

– Cijene su skočile, a kada dovezem tonu i pol šute i na nju nabacim stare grede ili daske oni mi to ne kategoriziraju kao građevinski otpad, nego zbog tih dasaka ispišu račun za nerazvrstani otpad pa umjesto 35 kuna račun bude i na više od 400 kuna. Zbog toga ne mogu unaprijed naplatiti mušteriji, a i kad mu naknadno kažem takvu astronomsku cijenu imam problema s naplatom od mušterija, tvrdi Mikulandra.

Demantira ga, međutim, Krešimir Relja tvrdeći kako svaki autoprijevoznik dolaskom na vagu zna i količinu i kategoriju otpada jer se i vaganje i procjena obavljaju odmah.

– Za građevinski otpad cijena je 25 kuna po toni s tim da svaki građanin godišnje ima pravu na jednu tonu gratis, a za nerazvrstani otpad cijena je 286 kuna po toni. Vrsta otpada procjenjuje se vizualno tijekom obavljanja vaganja i uz poznati cjenik svaki autoprijevoznik odmah po predaji otpada može znati koliko će ga to koštati. U pravilu, ako je netko uz građevinski otpad u kamion ukrcao i manju količinu nekog drugog otpada izlazimo u susret i naplaćujemo sve kao građevinski otpad. Problem za građane može biti ako autoprijevoznik na otpad koji je preuzeo od njih putem ukrca još nečiji otpad, pojašnjava Relja.

menza-radovi

Dio prijevoznika, koji na Bikarac dovoze građevinski otpad, oko toga ne prave nikakav problem i redovito račun uzimaju na svoje ime, a svoju uslugu naplaćuju od građana čiji su otpad prevozili.

– Dijelu prijevoznika to nikako ne odgovara, između ostaloga i iz razloga što tek kada stanu na vagu na Bikarcu znaju koliko tereta voze i koliko će to koštati pa sad građanima kompliciraju postupak tražeći od njih osobne podatke kako bi računi glasili na njihovo ime. Kako građani nemaju nikakvu obavezu davati autoprijevozniku osobni dokument ili podatke iz njega, pozivam ih da za usluge odvoza građevinskog i drugog otpada na Bikarac izbjegavaju takve prijevoznike, poručuje Relja.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.