Projekti aerodroma na Pokrovniku i brze ceste Šibenik-Drniš-Knin strateški su projekti Šibensko-kninske županije, od njih se nije odustalo te se i dalje čini sve što je okvirima mogućnosti i ovlasti županijske uprave kako bi bili realizirani.
Sukus je to odgovora župana Gorana Pauka na pitanja HSU-ovog Krunoslava Mazalina i nezavisnog Ivice Ledenka.
Mazalina je zanimalo što je napravljeno kako bi se konačno u cijeloj dužini izgradila brza cesta Od Šibenika do granice s Bosnom i Hercegovinom.
– Županija je napravila sve što je mogla i nastavlja lobirati. To je za nas strateški projekt vrijedan ukupno 1,8 milijardi kuna. Riječ je o državnoj cesti koju će graditi Hrvatske ceste i očekujemo da će nakon pregovora u novoj financijskoj omotnici biti i mogućnost financiranja takvih projekata iz europskih fondova, što sada nije moguće. Investicija je velika i planirana je u 13 faza izgradnje koje će se provoditi u skladu s financijskim mogućnostima Hrvatskih cesta, kazao je Pauk.
Istaknuvši kako je na toj trasi ključni zahvat premošćivanje Čikole, Ledenka je zanimalo kada će i hoće li uopće Čikola biti premoštena. Pitao je župana i je li s ministrom Olegom Butkovićem, za njegovog zadnjeg posjeta Šibensko-kninskoj županiji, razgovarao o projektu aerodroma na Pokrovniku.
– Svi objekti na trasi brze ceste, a ima ih mnogo, su tehnički zahtjevni pa je zato i riječ o tako skupoj investiciji. Čikola će biti premoštena kako je i planirano. S ministrom Butkovićem razgovarao sam i o Pokrovniku i taj projekt razvijamo dalje. Taj aerodrom neće graditi Županija, već zainteresirani poduzetnici, kojima ćemo mi to omogućiti, rekao je Pauk.
Ledenko nije bio zadovoljan jer iz odgovora nije saznao kakva je strategija za Pokrovnik, odnosno kako će se taj projekt prezentirati, odnosno, nuditi potencijalnim ulagačima.