Pušači se od studenog prošle godine svakodnevno pri kupnji cigareta susreću sa zastrašujućim fotografijama, no očito ima sve više onih koji biraju pakiranja sa oku podnošljivijim fotografijama od ostalih.
Zbog toga je jedan prodavač duhanskih proizvoda izvijesio natpis ‘Poštovani kupci, nemožete birat slike sa cigaretama. Hvala na razumijevanju’.
Fotografija je na Facebook stranici ‘Jezični FAIL – Nepismenost naša svakidašnja’ završila zbog nepismenosti, ali je i odala kako kupci posežu za različitim ‘trikovima’ kako bi bili manje prisiljeni gledati u fotografije primjerice čovjeka koji ima rak grla, rupu na dušniku, iskašljavanje krvi, fetus od pepela u pepeljari, pogreb malog djeteta i tako redom.
Podsjetimo, do 20. svibnja sva duhanska pakiranja moraju na sebi imati šokantne fotografije koje prekrivaju 65 posto prednjeg i stražnjeg dijela kutije cigareta, a na bočnim stranama nalazit će se zdravstvena upozorenja.