Propuh i prokišnjavanje u Autotransportovom autobusu do Zagreba: ‘Torba sa svim stvarima bila je kompletno mokra’

ilustracija

Putnici koji su nedjelju, 22. listopada, putovali na relaciji Šibenik-Zagreb autobusom šibenskog autoprijevoznika Autotransport na odredište su stigli – mokri. Iz stropa je tokom putovanja kapala voda koja je smočila sjedala i prtljagu, a tokom cijelog putovanja puhao je hladan zrak, kazala nam je čitateljica koja je putovala na spomenutoj relaciji.

Pitanje koje se postavlja je koliko je takav autobus ispravan za putovanje na tako dugoj relaciji, ali i za prijevoz općenito

 

– Stanje autobusa je bilo u kritičnom stanju, zadnja sjedala su bila natopljena vodom i neki putnicu su do kraja puta morali sjediti na njima. Ja sam se uspjela premjestiti na sjedalo ispred, ali sat i pol nakon toga ponavlja se priča – kroz dugme između dva stropna svjetla krenula je kapati voda.  Klima je puhala malo toplo, malo hladno, a tokom cijelog putovanja kroz strop je dolazio i propuh jer spojevi očito nisu bili dobro izolirani. Po dolasku na odredište uzela sam prtljagu iz bunkera i nakon nekoliko minuta shvatila da se iz torbe cijedi voda. Torba mi je, kao i sve stvari u njoj, bila kompletno mokra, baš kao i još jednoj djevojci – ispričala nam je čitateljica detalje nedjeljne vožnje na relaciji Šibenik-Zagreb.

Zbog neugodnih iskustava obratila se šibenskom autoprijevozniku s molbom za povrat novca za kartu, ali i sugestijom da obave tehnički pregled autobusa.

– Kapanje vode kroz električne instalacije i sve ostalo što se u vožnji događalo je opasno, a prijevoz putnika takvim prijevoznim sredstvom neodgovorno i neprofesionalno. Autotransportu sam uputila mail s tim istim sadržajem, ali još uvijek nisam dobila odgovor- kazala nam je.

Za komentar o navedenom događaju obratili smo se Branimiru Knezu, direktoru ATP-a, koji s događajem nije upoznat.

– Na radnom stolu me nije dočekao nikakav dopis i nisam upoznat sa situacijom – kratko je komentirao.

Na pitanje koliko je normalno da iz stropa kaplje tijekom četverosatne vožnje i hoće li autobus na tehnički pregled nije se izjasnio, dok je na pitanje hoće li vratiti novce putnici i kakva je praksa u ovakvim slučajevima kazao:

– O tome ćemo se očitovati putnici!

Odgovor na mail koji je čitateljica poslala autoprijevozniku stigao je nakon našeg razgovora s direktorom i u njemu stoji da će cijeli slučaj i situaciju analizirati i povratno je izvjestiti.

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.