S novim ulaganjima Solarisa, Šibenik se stavlja uz rame Dubrovniku, Opatiji i Zagrebu

Najbolji hoteli poznatih brendova Solaris Resorta i Milenij hoteli iz Opatije, od iduće će godine poslovati pod imenom Amadria Park. Novi brend, koji naglašava dugu tradiciju i obiteljske vrijednosti kao slijed višegodišnjih ulaganja u hotelske kapacitete, uvođenje novih sadržaja i podizanja kvalitete usluge, predstavili su danas u Zagrebu Goran Zrilić, član Uprave Amadria Parka, brend menadžerica Katarina Lilić i Ela Komlen, članica Uprave.

Novi brend postupno će se uvoditi na tržište tijekom 2017. godine, a obuhvatit će hotele visoke kategorije sa četiri i pet zvjezdica. Od Solarisovih hotela, pod Amadria Parkom bit će Ivan, Jure i Andrija, dok su iz opatijskih Milenij hotela uključeni Milenij, Sveti Jakov, Royal, Grand hotel 4 opatijska cvijeta te Agava.

– Solaris slavi 50 godina postojanja. Značajna je to obljetnica tvrtke i pokazatelj velike tradicije, posebice u našoj djelatnosti. Izgradnja novog brenda velika je potvrda kvalitete Solarisa koju smo uspjeli nametnuti na tržištu, dokaz da smo prihvaćeni i da cjelokupnu kvalitetu sada prezentiramo kroz Amadria Park. To je velika stvar kako za Solaris, tako i za Šibenik koji se, zahvaljujući promišljanjima lokalnih vlasti, razvija na pozitivan način, kazao je Zrilić na današnjoj konferenciji.

15241917_10208920122737852_2819651762150280394_n

Među prvim najznačajnijim potezima koje Amadria Park namjerava učiniti jest izgradnja Konvencijsko-konferencijskog centra, prvog takvog u Hrvatskoj koji predstavlja potpuno drugačiji pristup organizatora prema sudionicima i njihovim potrebama. Naime, kongresni prostori u pravilu su prenamijenjeni, ali kao takvi ne mogu odgovoriti na zahtjeve organizatora. U namjenskom konferencijskom centru, pak, bit će moguće organizirati evente od konferencija do banketa.

– Riječ je o centru koji će se prostirati na šest tisuća kvadrata, imat će 11 dvorana i glavnu u koju stane 1.500 ljudi. Podrazumijevat će kompletnu tehničku podršku, izložbeni prostor, popratnu dvoranu za medije, svu sudionicima potrebnu infrastrukturu, jednokrevetne sobe za svakog sudionika ponaosob, ali i 1.500 parkirnih mjesta. Namjenskim konvencijskim centrom cilj nam je proširiti pred i posezonu, otvoriti nova radna mjesta i time povećati imidž Šibenika i Solarisa, kako bismo i dalje nastavili dokazivati našu kvalitetu, najavio je Zrilić.

15284059_10208920122337842_2475703999144229660_n

S ostvarenih 1,3 milijuna noćenja i 550 milijuna kuna prihoda, Solaris sa sadašnjih 1.060 zaposlenika odnosno 1.600 djelatnika zajedno s Opatijom, namjerava zaposliti dodatan broj ljudi.

– Smatramo se stabilnom tvrtkom, ti objekti su prepoznati na tradicionalnim tržištima Njemačke, Austrije i Italije i ostalih, stoga očekujemo stabilan programirani rast kao i do sada. Djelatnici su važna karika u cijeloj priči, i cilj nam je povećati mjesece njihovog rada kako bismo ih još bolje mogli obučavati i podizati njihovu kvalitetu, objašnjava član Uprave novog brenda Amadria Park.

U konvencijski centar ukupno će biti uloženo 58 milijuna kuna, od čega će Solaris uložiti 25 vlastitih sredstava, a ostalo će ‘pokriti’ dugoročni kredit.

– Solaris prima 7.600 gostiju i velika je potreba za radnom snagom, pa se nadamo da ćemo moći zaposliti još više ljudi. U budućnosti u planu je i hotel za djelatnike, jer bi trebali doći do 1.700 radnika. Naša je prirodna želja da radimo cijelu godinu,  a za to morate imati ‘poklopljeno’ par stvari. Jedna je proizvod koji nudite na 12 mjeseci, a druga je destinacija. To je sinergija bez koje cjelogodišnji rad nije moguć. Dalmacija, s druge strane, sigurno treba i treću stvar, a to su avio linije koje se sve više otvaraju, najavljuju iz Britanije, Njemačke, Italije, i Šibenik je strateški u tom smislu odlično pozicioniran, optimističan je Zrilić, nadajući se da će Amadria Park svojom ponudom i kvalitetom usluge pozitivno utjecati na daljnji razvoj i pozicioniranje Opatije i Šibenika kao poželjnih turističkih i kongresnih destinacija.

Novi hrvatski brend hotela nastojat će se još snažnije pozicionirati na domaćim i stranim tržištima, te još više naglasiti jedinstvenost hotela u grupaciji, poručila je članica Uprave Ela Komlen.

– Ime ‘Amadria Park’ predstavlja složenicu od riječi ‘amare’, ‘adria’ i ‘park’ i označava ljubav prema Jadranskom moru i sklad s prirodom, što je vidljivo i u stiliziranom listu koji se pojavljuje kao znak novog brenda. To je znak nastavka ulaganja u kvalitetu rada i bolje uvjete našim zaposlenicima. Te vrijednosti odnos su prema zaposlenicima i oznaka su autentičnosti, jer držimo do tradicije koju ne želimo upotrebljavati korporativno, nego individualno, objasnila je Komlen.

15253567_10208920124017884_5595541992121171200_n

Amadria Park temelji se na slobodi izbora između različitih kvalitetnih opcija, stalnom unaprjeđenju razine usluge i osobnom pristupu svakome gostu.

– Cilj nam je gostima koji dolaze na odmor pružiti toplu, obiteljsku atmosferu, poručila je Katarina Lilić, brend menadžerica Amadria Parka.

Uz novi brend bit će povezani i dodatni sadržaji, Gastro World, Royal beach Club, Dalmatinsko Etno selo, En Vogue beach club, Galija i Aqua park Dalmacija. Nazivi Solaris i Milenij koristit će se za ostale hotele i proizvode koji će, planiraju, tijekom iduće tri godine biti obnovljeni i integrirani u novi brend.

15267928_10208920122897856_5098173394609739017_n

– Hotel Milenij perjanica je cijele grupe. Svaka godine intenzivno ulažemo u njega i prepoznati smo i šire od Kvarnera. Spajanje s prekrasnim Šibenikom daje novi zamah, jer obje destinacije rade prekrasno. Imamo kvalitetne djelatnike koji zapravo imaju prvi kontakt s našim gostima. Posebno smo poznati po gastro ponudi, čokoladama, a rekonstruiramo i novu vilu koja će postati restoran. Ulaže se u postojeći konferencijski centar koji će se zvati 26/7, simbolično povezan s Danom grada Opatije, ali i vremenom koje sve više dobiva na značaju. Najviše pažnje pridajemo zaposlenicima jer su oni nosioci brenda. Bez njihova odnosa prema gostima i znanja – nema zadovoljnog gosta i obrnuto, zaključila je Komlen.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.