Goran Šimić, sportaš, ronioc i čovjek koji sa svojim Powerlifting klubom organizira akcije čišćenja divljih deponija na gradskom području, zajedno s ekipom koja vodi projekt ‘Za Zlarin bez plastike’, osvrnuo se na Facebooku na objavu kozmetičkog brenda Vichy Hrvatska koji se pohvalio da je na 8.900 metara nadmorske visine u avionu poveo influencere koji su testirali njihov novi proizvod u ekstremnim uvjetima.
‘U privatnom avionu influenceri testirali neki Vichy proizvod. 21 stoljeće, 2020. godina. Kakva sramota, nebriga, sitni materijalizam, najniže ponude. Kakva gadost ili neznanje. Zagađuju sve oko sebe za judine škude. Klima propada, proliće u zimu, smeća ko nikad, more vruće, a oni lagano lete i zagađuju, a za šta… Bolje platite privatni avion kad triba nekom ditetu u bolnicu. Stravično koje neznanje ili još gore, znanje, a nebriga’, poručio je Šimić.
Ni ‘Zlarin bez plastike’ nije ostao imun na objavu kozmetičkog brenda.
‘Je li moguće da 2020. godine, u doba kad se u mnogim jezicima pojavljuje pojam ‘fly shame’ ili ‘sram od letenja’, radi velikog zagađenja avio industrije i općenito turističkog sektora od emisija stakleničkih plinova aviona, zagađenja kruzera do airbnba i sličnih platformi koje uništavaju europske gradske jezgre, je li moguće da se kozmetički brand Vichy sjetio unajmiti privatni avion i napuniti ga ‘influencerima’ te provesti sat i pol na 8.900 metara, ne bi li testirali neku precijenjenu kremu?!’, pitaju se.
U svojoj objavi zaključuju kako ‘nema te kreme koja može spasiti 800 tisuća ljudi koji godišnje u Europi umru od zagađenog zraka. Nema kreme koja će nas spasiti od požara, suša i ekstremnih klimatskih promjena koje se već sada događaju diljem svijeta!’
‘Želimo influencere koji će nam govoriti o ljepoti života, šuma, oceana, ptica i kišnih glista! Influencere koji će stvarati novi sustav vrijednosti, u kojem će ljubav, empatija, poštovanje i zajednica imati puno veću vrijednost od egoističnih, materijalnih proizvoda koji pune džepove nekolicini, a nas ostale čine trajno nesretnima, u stalnoj potrazi za novim mobitelom, jaknom, automobilom ili kremom koja će nas učiniti mladjima ili ljepšima’, poručili su između ostalog u svojoj objavi na Facebooku.